•   Content Design Workshops IM00DU72-3001 10.01.2022-31.05.2022  5 op  (19MEDIAART, ...) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Students know how to
    - develop products and services for international markets
    - benchmark and find own asset in international culture field
    Opintojakson sisältö
    Idea testing and developing projects and products for international markets (e.g cultural tourism, applications, services, hit factory, artist project, record project, game music project). Participating cultural export event. Financial and budgeting management, workshops and assignments. Pitching.
    Arviointikriteerit
    Tyydyttävä

    TAMK's general instruction for grading will be applied and details agreed at the beginning of course implementation:



    https://intra.tamk.fi/web/tutkinto-opinto-opas/arviointi

    Hyvä

    TAMK's general instruction for grading will be applied and details agreed at the beginning of course implementation:



    https://intra.tamk.fi/web/tutkinto-opinto-opas/arviointi

    Kiitettävä

    TAMK's general instruction for grading will be applied and details agreed at the beginning of course implementation:



    https://intra.tamk.fi/web/tutkinto-opinto-opas/arviointi


    Vastuuhenkilön nimi

    Janne Tauriainen

    Opetuskielet

    Englanti

    Ajoitus

    10.01.2022 - 31.05.2022

    Ilmoittautumisaika

    11.12.2021 - 14.01.2022

    Opintopisteet

    5 op

    Ryhmä(t)

    19MEDIAART

    20MEDIAART

    18MEDIAART

    Paikkoja

    15 - 30

    Opettaja(t)

    Janne Tauriainen, Hiili Hiilesmaa

    Vastuuyksikkö

    Media and Arts

    Koulutusohjelma(t)

    Bachelor's Degree Programme in Media and Arts

    Toimipiste

    TAMK Mediapolis

    T&K osuus

    1 op

    Virtuaaliosuus

    1 op

    Arviointiasteikko

    0-5