Opiskelija
- osaa määritellä yritysten välisen b-to-b toimijuuden vaikutuksen palvelun käyttäjäasiakkaan asiakaskokemukseen
- tuntee erilaisia liiketoimintamalleja
- ottaa vastuun omasta suoriutumisestaan
Opiskelija
- Jäsentää yritysten välisen b-to-b toimijuuden vaikutuksen palvelun käyttäjäasiakkaan asiakaskokemukseen
- ymmärtää eri liiketoimintamallien mahdollisuuden uusien toimintatapojen luomiseksi
- tunnistaa ja noudattaa omalle alalle tärkeitä toimintatapoja yritysten ekosysteemeissä ja asiakassuhteissa
Opiskelija
- ymmärtää laaja-alaisesti yritysten välisen b-to b toimijuuden vaikutuksen palvelun käyttäjäasiakkaan asiakaskokemukseen
- osaa etsiä erilaisia liiketoimintamalleja uusien toimintatapojen luomiseksi
- osaa toimia yritysten ekosysteemeissä ja asiakassuhteissa vastuullisesti, joustavasti ja rakentavasti
Suomi
05.02.2021 - 09.04.2021
02.11.2020 - 31.12.2020
5 op
20AVOMUOTOILU
AVOINAMK
Tuija Ylä-Viteli
Palveluliiketoiminnan johtamisen ylempi tutkinto-ohjelma
TAMK Pääkampus
0-5