•   Palvelu vieraanvaraisuutena 8T00DQ58-3007 11.03.2022-23.04.2022  10 op  (21MRESTO) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Opiskelija osaa
    - suunnitella ja toteuttaa palvelutilanteen erilaisille asiakasryhmille
    - arvioida toteutunutta ruokapalvelutilannetta tuote- ja ravitsemuslaadun, kannattavuuden, ajankäytön ja asiakaskokemuksen näkökulmasta
    Esitietovaatimukset
    Ala tutuksi, raaka-aineesta asiakkaan annokseksi sekä laatu ja turvallisuus esimiehen vastuulla opintojaksot suoritettu.
    Opintojakson sisältö
    MITÄ ravitsemuslaatu tarkoittaa ruokapalveluissa?
    MIKSI markkinointi ja henkilökohtainen myyntityö ovat tärkeitä palvelutilanteiden järjestämisessä?
    MITEN taloudellisuutta voidaan mitata ja arvioida asiakasta unohtamatta?
    MITEN anniskelu- ja elintarvikelainsäädäntö tulee huomioida palvelutilanteen järjestämisessä?
    Arviointikriteerit
    Tyydyttävä

    Opiskelija on suoriutunut palvelutilanteen suunnittelusta ja toteutuksesta tyydyttävästi. Toteutus ei vastannut täysin suunnitelmaa. Opiskelijan itsenäisessä työskentelyssä sekä ryhmän työskentelyssä ja suunnittelutaidoissa on ollut puutteita. Asiakkaat eivät ole olleet toteutukseen tyytyväisiä.

    Hyvä

    Opiskelija on toteuttanut palvelutilanteen suunnitelman mukaisesti ja perustellusti ottaen huomioon erilaiset asiakasryhmät. Toteutus on ollut hyvää, joskaan se ei osoita erityistä innovatiivisuutta. Asiakastyytyväisyys ja tuloksellisuus ovat projektissa olleet hyvällä tasolla. Tiimi toimii kokonaisuutena yhteistyössä ja osoittaa hyvää ongelmanratkaisukykyä ja joustavuutta.

    Kiitettävä

    Opiskelija on toteuttanut palvelutilanteen suunnitelman mukaisesti, perusteellisesti ja soveltaen opittuja taitoja. Palvelutilanne on toteutettu innovatiivisesti ja erityisen hyvää ongelmanratkaisukykyä ja joustavuutta osoittaen. Asiakastyytyväisyys ja tuloksellisuus ovat projektissa olleet erinomaisella tasolla ja eri asiakasryhmät on otettu huomioon kiitettävästi. Tiimi toimii moitteettomasti ja osoittaa hyvää ongelmanratkaisukykyä ja joustavuutta.


    Vastuuhenkilön nimi

    Taija Karhe

    Opetuskielet

    Suomi

    Ajoitus

    11.03.2022 - 23.04.2022

    Ilmoittautumisaika

    08.02.2022 - 10.03.2022

    Opintopisteet

    10 op

    Ryhmä(t)

    21MRESTO

    Paikkoja

    5 - 50

    Opettaja(t)

    Jaana Sahlsten, Sami Salonen, Taija Karhe

    Vastuuyksikkö

    Restonomi

    Koulutusohjelma(t)

    Palveluliiketoiminnan tutkinto-ohjelma

    Toimipiste

    TAMK Pääkampus

    Arviointiasteikko

    0-5