Opiskelija
- ymmärtää yrityksen sisäisen valmiuden merkityksiä tuotteiden ja palveluiden markkinoille pääsemiseksi, mutta ei osaa analysoida niitä
- osaa tehdä kohderyhmäanalyysiä ja valita mahdollisen kohdemarkkinan, mutta ei perustella valintojaan
- osaa tunnistaa vain muutaman kysyntään vaikuttavista tekijöistä, ja nimeää epärelevantteja uhkia ja mahdollisuuksia valitulla markkinalla
- kuvaa tietoon pohjautuen asiakaskohderyhmiä, mutta ne eivät ole perusteltuja
- yhdistelee satunnaisesti saatuja tietoja, joita hyödyntää markkinointistrategian sisällöissä
- kuvaa omia johtopäätöksiään ja niiden vaikutuksia yrityksen kasvulle ja kansainvälistymiselle
- käyttää suppeasti vain muutamaa eri työkalua markkinointistrategian muodostumisen eri vaiheissa
- osaa muodostaa markkinointistrategian hyödyntäen vain osaa keräämäänsä tietoa.
Opiskelija
- tietää yrityksen sisäisen valmiuden merkityksiä tuotteiden ja palveluiden markkinoille pääsemiseksi, mutta ei osaa analysoida niitä
- osaa valita kohdemarkkinan, mutta perustelee valintaa niukasti
- tunnistaa kysyntään vaikuttavat tekijät, uhat ja mahdollisuudet valitulla markkinalla
- tunnistaa ja perustelee tietoon pohjautuen keskeisimmät asiakaskohderyhmät
- yhdistelee ja soveltaa saatuja tietoja hyödyntäen niitä markkinointistrategian sisällöissä, mutta johtopäätökset jäävät niukaksi
- osaa tarkastella omia johtopäätöksiään ja niiden käyttökelpoisuutta, riskejä, vaikutuksia yrityksen kasvulle ja kansainvälistymiselle
- osaa hyödyntää ja joiltain osin arvioida eri työkaluja markkinointistrategian muodostumisen eri vaiheissa
- osaa muodostaa analyysien ja tietojen pohjalta markkinointistrategian.
Opiskelija
- analysoi yrityksen sisäisen valmiuden merkityksiä tuotteiden ja palveluiden markkinoille pääsemiseksi
- osaa valita ja perustella kohdemarkkinan
- osaa tunnistaa kysyntään vaikuttavat tekijät, uhat ja mahdollisuudet valitulla markkinalla
- osaa tunnistaa ja perustella tietoon pohjautuen keskeisimmät asiakaskohderyhmät
- yhdistellä ja soveltaa tarkoituksenmukaisesti saatuja tietoja hyödyntäen niitä markkinointistrategian sisällöissä ja johtopäätöksissä
- osaa kriittisesti tarkastella omia johtopäätöksiään ja niiden käyttökelpoisuutta, riskejä, vaikutuksia yrityksen kasvulle ja kansainvälistymiselle
- osaa monipuolisesti hyödyntää ja arvioida eri työkaluja markkinointistrategian muodostumisen eri vaiheissa
- osaa muodostaa analyysien ja tietojen pohjalta markkinointistrategian.
Juha Tuominen
Suomi
29.08.2022 - 28.10.2022
02.12.2021 - 05.09.2022
5 op
22YHS
22YHT
22YHL
Vesa Vuorinen, Lea Saarni, Juha Tuominen
Hyvinvointiteknologia YAMK
Hyvinvointiteknologian ylempi tutkinto-ohjelma (tekniikan ja liikenteen ala), Hyvinvointiteknologian ylempi tutkinto-ohjelma (sosiaali-, terveys- ja liikunta-ala), Hyvinvointiteknologian ylempi tutkinto-ohjelma (liiketalouden ala)
TAMK Pääkampus
1 op
0-5