Sanna Nisula
Järvinen P. 2017. Menestyvän työyhteisön pelisäännöt. WSOYpro Oy. Helsinki
Järvinen P. 2018. Ammatillinen käyttäytyminen. Tie onnistumiseen. Alma Talent. Helsinki
Harmoinen M. 2014. Arvostava johtaminen terveydenhuollossa Akateeminen väitöskirja Tampereen yliopisto.
Laaksonen H. ja Ollila S. 2017. Lähijohtamisen perusteet terveydenhuollossa. Edita. Helsinki.
Laaksonen H & Salin S (toim.) 2019. Iloa ja intoa johtamiseen. Käytännön eväitä sosiaali- ja terveysalan esimiestyöhön. Oppian. Helsinki.
Orientaatioluento toteutuu Moodlesta löytyvänä videotallenteena. Kurssi toteutuu kokonaisuudessaan verkkokurssina. Kurssilla 4 tehtävää, jotka tehdään itsenäisesti, pareittain sekä tiimissä. Kurssin tehtävät aikataulutettu. Toteutus ja tehtävien aikataulut voivat tarkentua orientaatioon mennessä.
Kurssialusta tulee aktiiviseksi ja näkyväksi, kurssille ilmoittautuneille opiskelijoille viimeistään ma 15.2.
1., 2., ja 3. tehtävä arvioidaan hyväksytty/hylätty. 4. tehtävän arviointi on numeraalinen, josta muodostuu kurssin arviointi. 4. tehtävä tehdään tiimeissä kirjallisena esseenä. Kurssialustalla tarkempia arviointikriteerejä.
Suomi
15.02.2021 - 02.05.2021
01.12.2020 - 08.02.2021
2 op
18SHLAS1
18SHLAS2
Sanna Nisula
Sairaanhoitaja
Sairaanhoitajan tutkinto-ohjelma
TAMK Pääkampus
0-5
Ei ole
Tehtävien täydentäminen, arvosanan korottaminen yleisten korotusohjeiden mukaisesti
1. tehtävä palautus 1.3.2021 klo 16 mennessä
2. tehtävä palautus 15.3.2021 klo 16 mennessä
3. tehtävä palautus 30.4.2021 klo 20 mennessä
4. tehtävä palautus 30.4.2021 klo 20 mennessä
Huom. mikäli olet valmistumassa keväällä aiemmin, ota yhteyttä opettajaan spostilla.
Opiskelija
- ei palauta tehtäviä
- tekee tehtävät hyvin puutteellisesti
Opiskelija
- tietää peruskäsitteitä johtamisen kokonaisuudesta
- tunnistaa keskeisiä työyhteisötaitoja
Opiskelija
- tietää ja osaa kuvata peruskäsitteet johtamisen kokonaisuudesta
- tietää keskeiset työyhteisötaidot ja niiden merkityksen työyhteisössä
Opiskelija
- osaa analysoida ja soveltaa peruskäsitteitä johtamisen kokonaisuudessa
- osaa analysoida työyhteisötaitojen ja vastuullisen toiminnan merkitystä ja seurauksia työssään