Paula Pajunen
1. ympäristöterveys erillinen verkkokurssi, jossa tukimateriaalia
2. moniammatillinen yhteistyö, ennakkomateriaali
3. monikulttuurisuus, kirjallisuus tarkentuu ensimäisellä teoriatunnilla
Muu tunnilla osoitettu materiaali.
Verkko- ja luento-opetus, monialainen yhteisoppiminen, kirjalliset tehtävät
Opintokojakso jakautuu 4 osaan:
1. Ympäristöterveys 1 op toteutuu verkkokurssina
2. Moniammattillinen yhteistyö 0,5 op teemapäivänä sosionomiopiskeljoiden kanssa 23.2.2022 pakollinen läsnäolo + lastensuojeluluento 4h
3. Monikulttuurisuus 0,5 op toteutuu luento-opetuksena.
4. Pienryhmätyöskentely
1. Verkkokurssin tehtävien tekeminen, numeraalinen arviointi 0-5
2. Moniammatillinen työskentely, pakollinen läsnäolo ja aktiivinen osallistuminen tehtävien tekemiseen, hyväksytty / hylätty
3. Monikulttuurius tentti, numeraalinen arviointi 0-5
4. Pienryhmätyöskentely, annettujen tehtävien tekeminen, aktiivinen osallistuminen, hyväksytty/hylätty
Suomi
01.11.2021 - 06.03.2022
25.10.2021 - 09.01.2022
2 op
18TH
Pienryhmä 1 (Koko: 13. Avoin amk: 0.)
Pienryhmä 2 (Koko: 13. Avoin amk: 0.)
Pienryhmä (Koko: 13. Avoin amk: 0.)
Maija Korpikoski, Tuija Laakso, Elisa Airikkala, Paula Pajunen
-
Ensihoitaja, kätilö ja terveydenhoitaja
Terveydenhoitajan tutkinto-ohjelma
TAMK Pääkampus
0-5
Ei valinnaisia suoritustapoja
-
1. ympäristöterveys verkkokurssin tehtävien palautus 27.2.2022 mennessä
2. sosionomiopiskelijoiden kanssa yhteinen teemapäivä 23.2.2022
3. Monikulttuurisuustentti 15.02.2022
Monikulttuurisuuden uusinnat:
1. uusinta 22.3. 16.30-18, moodlessa
2. uusinta 20.4. 12.30-14, moodlessa
-
2 x 27 tuntia on 54 tuntia opiskelijan työtä
1. ympäristöterveyden verkkokurrsi 27 tuntia itsenäistä työskentelyä
2. moniammatillisuus 8 tuntia työskentelyä + lastensuojeluluento 4 tuntia
3. monikulttuuriusuus 4 tuntia
Pienryhmätyöskentely kaksi lähtökohtaa
Itsenäinen työskentely
Ympäristöterveys 10.1-27.2.2022
Moniammatillinen työskentely 23.2.2022
Monikulttuuurisuus 10.1 -27.2.2022
hyväksytty suoritus
Opiskelijan osoittama osaaminen on laaja-alaista ja perustuu tutkittuun tietoon. Osaa tarkastella asioita kokonaisvaltaisesti ja omaa laajan ennaltaehkäisevän ja asiakaslähtöisen otteen.
Opiskelija osallistuu aktiivisesti harjoituksiin ja tekee tehtävät huolella