Johanna Granlund
TAMKin kirjallisen raportoinnin ohje
opettajan materiaali Tabulassa
verkkotehtävät
tapaamiset lukujärjestyksen mukaan
kirjoitustehtävät ja muut harjoitukset
kirjoittamisen työpajat
kurssitehtävien suorittaminen ajallaan
raportti
työpajoihin osallistuminen
Suomi
21.01.2022 - 21.05.2022
01.12.2021 - 17.01.2022
3 op
19AI361
Johanna Granlund
Kurssi on tällä hetkellä lähitoteutus, mutta luonnollisestikin koronatilanteen mukaisesti siirrymme etään tarpeen vaatiessa.
Rakennustekniikka
Rakennus- ja yhdyskuntatekniikan tutkinto-ohjelma, vuosina 2014-2018 aloittaneet
TAMK Pääkampus
1 op
0-5
ei ole
Toteutuksella ei ole tenttiä.
opetustunnit lukujärjestyksen mukaisesti
palautekerroille osallistuminen
Aikataulu esitellään kurssin alussa ja sitä muokataan tarvittaessa.
Opiskelija ei ole palauttanut hyväksyttyä raporttia.
Opiskelija ei tunne tai osaa käyttää TAMKin Kirjallisen raportoinnin ohjetta ja/tai raporttipohjaa. Kielessä on merkittäviä puutteita, jotka haittaavat luettavuutta ja ymmärrettävyyttä.
Opiskelija viestii ymmärrettävästi ja asiatyylisesti jäljitellen malleja ja ohjeita. Opiskelija löytää lähteitä, joskin niiden käyttö ja referointi on vähäistä ja ohjeiden vastaista. Väitteiden perusteleminen puuttuu kokonaan tai on vaatimatonta. Tekstin rakentaminen on hapuilevaa, ja kielen muoto- ja tyyliseikoissa on huomautettavaa.
Opiskelija viestii esityksissään jäsentyneesti ja havainnollisesti. Esitetyt näkemykset on perusteltu, ja lähteet valittu tarkoituksenmukaisesti, lähteet on merkitty ohjeistuksen mukaisesti. Referointi niveltyy luontevasti muuhun tekstiin. Olennainen tieto välittyy selkeästi, ja tekstit ovat melko virheettömiä.
Opiskelija viestii esityksissään vakuuttavasti perustellen näkemyksensä monipuolisesti. Hän käyttää lähteitä arvioivasti ja kommentoiden. Laadittujen tekstien olennainen tieto on erinomaisesti jäsennelty ja tiivistetty. Tekstin kieli ja tyyli on hallittua, ohjeistusta noudattelevaa ja liki virheetöntä.
Hyväksytty:
Opiskelija viestii ymmärrettävästi ja asiatyylisesti jäljitellen malleja ja ohjeita. Opiskelija löytää tarkoituksenmukaisia lähteitä ja esittää näkemyksensä perustellen. Referointi niveltyy luontevasti muuhun tekstiin. Olennainen tieto välittyy selkeästi, ja tekstit ovat melko virheettömiä.