Tony Torp
Kurssilla ei ole varsinaista oppimateriaalia.
Vaatimusmäärittelyn tueksi:
Managing Software Requirements the Agile Way
https://andor.tuni.fi/permalink/358FIN_TAMPO/1j3mh4m/alma9911196181005973
Ensi sijassa itsenäinen työskentely projektiryhmissä.
Lisäksi projektipalaverit, tietoiskut.
Henkilökohtainen panos 70%
Projektiryhmän toiminta 30%
Arviointi perustuu tuntikirjanpidon merkintöihin, projektipalavereihin ja tuotoksiin (ohjelmointi, dokumentointi).
Arvionnin kriteereinä tuotosten määrä ja laatu, tehdyt tunnit, yhteistyö ja osaamisen jakaminen, projektityössä vaadittavien substanssi- ja metataitojen hallinta.
Suomi
30.08.2021 - 24.12.2021
01.06.2021 - 03.09.2021
6 op
18I224
0 - 50
Petteri Jekunen, Tony Torp
Ei ole
Tietotekniikka
Tieto- ja viestintätekniikan tutkinto-ohjelma, vuosina 2014-2018 aloittaneet
TAMK Pääkampus
0-5
Esimerkiksi työelämässä meneillään olevaan vastaavaan ohjelmistoprojektiin osallistuminen, raportoiminen ja tulosten esitteleminen sovitulla opintojaksolla.
Tarkemmat yksityiskohdat sovitaan opettajan kanssa.
Yhtenä projektiaiheen toimeksiantajana Jidoka.
Kurssilla ei ole tenttiä.
Ei ole
Itsenäinen työskentely projektiryhmissä 80-100h
Kurssin yhteiset palaverit n. 20h
Kuormitus jakaantuu tasaisesti toteutuksen koko ajalle.
Projektin perustaminen.
2-viikon sprintit.
Väli- ja loppuseminaari.
Opiskelija ei ole osallistunut aktiivisesti kurssin yhteisiin projektipalavereihin eikä tehnyt mainittavasti töitä omalle projektille.
Opiskelija on osallistunut kurssin yhteisiin projektipalavereihin ja tehnyt jonkin verran töitä omalle projektille.
Opiskelija on osallistunut kurssin yhteisiin projektipalavereihin, tehnyt töitä omalle projektille ja pystyy osoittamaan tuotoksia, joiden eteen projektin aikana tehnyt työtä. Opiskelija on osoittanut yhteistyökykyä omassa projektiryhmässään.
Englanniksi
Opiskelija on osallistunut aktiivisesti kurssin yhteisiin projektipalavereihin ja tehnyt kiitettävästi töitä omalle projektille ja pystyy osoittamaan kiitettävän määrän tuotoksia, joiden eteen projektin aikana tehnyt työtä. Opiskelija on osoittanut aloitekykyä ja kiitettävää yhteistyökykyä projektiryhmässä.