Opiskelija osaa käyttää opintojaksoon sisältyviä perusasioita ja ratkaista yksinkertaisia sovelluksia, jotka ovat käsiteltyjen tehtävien kaltaisia.
Edellisen lisäksi opiskelija osaa soveltaa opintojakson asioita erilaisiin tilanteisiin ja osaa perustella ratkaisut.
Edellisen lisäksi opiskelijalla on kokonaisvaltainen käsitys opintojakson asioista ja niiden käytöstä ongelmien ratkaisuun sekä taito esittää ja perustella loogisesti valitut ratkaisumenetelmät.
Hannu Kauranen
Lujuusopin sähköinen oppimateriaali: www.raksu.edujee.com
lähiopetus
demonstraatiot
opetuskeskustelu
harjoitukset
harjoitustehtävät
tentti
ongelmalähtöinen opiskelu
Arviointimenetelmät (toteutus) ja kriteerit (opintojakso)
Toteutus: "Asteikko 0-5"
Hyväksytysti suoritettu kokeet sekä harjoitustehtävät.
Palautettavat harjoitustehtävät on palautettava opettajan ilmoittamaan päivämäärään mennessä. Myöhemmin palautettua ei arvioida. Harjoitustöiden yhteenlasketusta maksimista tulee saavuttaa vähintään 1/3 oikeellisuus. Tentti arvioidaan vain siinä tapauksessa, että harjoitustehtävien minimivaatimustaso ylittyy sekä läsnäolovaatimus luennoilla 67% ylittyy. Uusinta ja korotustentissä tentitään aina koko opintojakson sisältö.
Suomi
01.08.2022 - 18.12.2022
01.08.2022 - 19.09.2022
5 op
21ARM
Juha Niemi
Rakennusmestari
Rakennusalan työnjohdon tutkinto-ohjelma
TAMK Pääkampus
0-5
Ei ole
Opintojakson sisältö on sellainen, että opiskelija saa juuri rakennusmestarin tarvitsemat lujuusopin perustaitojen edellyttämän opetuksen.
Toteutuksella pidetään kaksi välikoetta erikseen sovittavana aikana. Uusinnat ja korotukset sovitaan erikseen.
Lähiopetus noin 40h ja itsenäinen työskentely noin 50 h.
Opiskelija ei osaa käyttää opintojaksoon sisältyviä perusasioita ja ratkaista yksinkertaisia sovelluksia, jotka ovat käsiteltyjen tehtävien kaltaisia.
Opiskelija osaa käyttää opintojaksoon sisältyviä perusasioita ja ratkaista yksinkertaisia sovelluksia, jotka ovat käsiteltyjen tehtävien kaltaisia.
Edellisen lisäksi opiskelija osaa soveltaa opintojakson asioita erilaisiin tilanteisiin ja osaa perustella ratkaisut.
Edellisen lisäksi opiskelijalla on kokonaisvaltainen käsitys opintojakson asioista ja niiden käytöstä ongelmien ratkaisuun sekä taito esittää ja perustella loogisesti valitut ratkaisumenetelmät