•   Sähköisen markkinoinnin menetelmiä ja työkaluja 4A00FH71-3001 15.06.2020-14.08.2020  3 op +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Tavoitteena on, että opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa ja ymmärtää sähköisen markkinoinnin menetelmiä ja työkaluja sekä liiketoimintaa ja sen tärkeyttä sekä osaa kehittää sähköistä markkinointia myös ICT-näkökulmasta. Lisäksi tutustutaan todellisiin yritysesimerkkeihin.
    Opintojakson sisältö
    Yritysesittelyt
    Innovaatiorahoitus
    Tuote-/palveluidea
    Sisältödigimarkkinointi
    Web-analytiikka, sisällönhallinta
    Arviointikriteerit
    Tyydyttävä

    Opiskelija tietää sähköisen markkinoinnin menetelmiä ja työkaluja.

    Opiskelija tietää yritysmarkkinoinnin perusperiaatteita.

    Opiskelija tietää sisältödigimarkkinoinnin analytiikkaa.

    Opiskelija tietää mitä on innovaatiorahoitus.

    Hyvä

    Opiskelija osaa arvioida sähköisen markkinoinnin menetelmiä ja työkaluja.

    Opiskelija osaa tunnistaa yritysmarkkinoinnin perusperiaatteita.

    Opiskelija osaa arvioida sisältödigimarkkinoinnin analytiikkaa.

    Opiskelija osaa arvioida mihin voi hakea innovaatiorahoitusta.

    Kiitettävä

    Opiskelija osaa käyttää sähköisen markkinoinnin menetelmiä ja työkaluja.

    Opiskelija osaa soveltaa yritysmarkkinoinnin perusperiaatteita.

    Opiskelija osaa käyttää sisältödigimarkkinoinnin analytiikkaa.

    Opiskelija osaa kehittää toimintoja innovaatiorahoituksen kautta.


    Vastuuhenkilön nimi

    Mira Grönvall

    Opetuskielet

    Suomi

    Ajoitus

    15.06.2020 - 14.08.2020

    Ilmoittautumisaika

    20.05.2020 - 11.06.2020

    Opintopisteet

    3 op

    Paikkoja

    0 - 40

    Opettaja(t)

    Jouni Viidanoja

    Koulutusohjelma(t)

    Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma

    Toimipiste

    TAMK Pääkampus

    Virtuaaliosuus

    3 op

    Arviointiasteikko

    0-5