Opiskelija tietää sähköisen markkinoinnin menetelmiä ja työkaluja.
Opiskelija tietää yritysmarkkinoinnin perusperiaatteita.
Opiskelija tietää sisältödigimarkkinoinnin analytiikkaa.
Opiskelija tietää mitä on innovaatiorahoitus.
Opiskelija osaa arvioida sähköisen markkinoinnin menetelmiä ja työkaluja.
Opiskelija osaa tunnistaa yritysmarkkinoinnin perusperiaatteita.
Opiskelija osaa arvioida sisältödigimarkkinoinnin analytiikkaa.
Opiskelija osaa arvioida mihin voi hakea innovaatiorahoitusta.
Opiskelija osaa käyttää sähköisen markkinoinnin menetelmiä ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaa yritysmarkkinoinnin perusperiaatteita.
Opiskelija osaa käyttää sisältödigimarkkinoinnin analytiikkaa.
Opiskelija osaa kehittää toimintoja innovaatiorahoituksen kautta.
Mira Grönvall
Suomi
15.06.2020 - 14.08.2020
20.05.2020 - 11.06.2020
3 op
0 - 40
Jouni Viidanoja
Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
TAMK Pääkampus
3 op
0-5