•   Game Programming 3 4A00FA09-3002 10.01.2022-13.05.2022  5 op  (20TIKOGAME) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Student is able to apply a range of 3D transforms to objects for player control, design and create the basis of simple AI for NPC characters and player threats using Raycasts, triggers and other physics events. Student is able to create complex Finite State Machines to manage the game flow.
    Esitietovaatimukset
    Season 1
    Opintojakson sisältö
    Game Programming,
    Game Components,
    Game Maths,
    Game Physics,
    Game Performance,
    Game Prototyping.
    Arviointikriteerit
    Tyydyttävä

    The student can describe performance in 3D games.

    The student can describe 3D transformations in games.

    Hyvä

    The student can create 3D game prototype.

    The student can plan and create performant assets and code for chosen platform.

    Kiitettävä

    The student can justify the use of PhysX system.

    Lisätiedot
    For Games Academy students.

    Vastuuhenkilön nimi

    Sami Kojo-Fry

    Kirjallisuus

    Verkkomateriaalit, kaikki materiaali julkaistaan opintojakson Moodle-sivulla.

    Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

    Lähiopetus etänä
    Harjoitustehtävät

    Arviointimenetelmät (toteutus) ja kriteerit (opintojakso)

    Opintojakso suoritetaan palauttamalla kurssin aikana julkaistut harjoitustehtävät. Lisää tietoa kurssin Moodle sivulta.

    Opetuskielet

    Englanti

    Ajoitus

    10.01.2022 - 13.05.2022

    Ilmoittautumisaika

    24.11.2021 - 23.01.2022

    Opintopisteet

    5 op

    Ryhmä(t)

    20TIKOGAME

    Opettaja(t)

    Tietojenkäsittely Virtuaalihenkilö, Sami Kojo-Fry

    Vastuuyksikkö

    Tietojenkäsittely

    Koulutusohjelma(t)

    Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma

    Toimipiste

    TAMK Pääkampus

    Arviointiasteikko

    0-5

    Valinnaiset suoritustavat

    Sovitaan erikseen opettajan kanssa.

    Tenttien ajankohdat

    Ei tenttiä. Opintojakso suoritetaan harjoitustöiden perusteella.

    Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

    Ks. Games Academy:n Google-kalenteri.

    Sisällön jaksotus

    Opetus sijoittuu 3. periodiin.

    Arviointikriteerit
    Hylätty

    Harjoituksia ei ole palautettu.