The student can describe performance in 3D games.
The student can describe 3D transformations in games.
The student can create 3D game prototype.
The student can plan and create performant assets and code for chosen platform.
The student can justify the use of PhysX system.
Sami Kojo-Fry
Verkkomateriaalit, kaikki materiaali julkaistaan opintojakson Moodle-sivulla.
Lähiopetus etänä
Harjoitustehtävät
Opintojakso suoritetaan palauttamalla kurssin aikana julkaistut harjoitustehtävät. Lisää tietoa kurssin Moodle sivulta.
Englanti
10.01.2022 - 13.05.2022
24.11.2021 - 23.01.2022
5 op
20TIKOGAME
Tietojenkäsittely Virtuaalihenkilö, Sami Kojo-Fry
Tietojenkäsittely
Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
TAMK Pääkampus
0-5
Sovitaan erikseen opettajan kanssa.
Ei tenttiä. Opintojakso suoritetaan harjoitustöiden perusteella.
Ks. Games Academy:n Google-kalenteri.
Opetus sijoittuu 3. periodiin.
Harjoituksia ei ole palautettu.