The student can describe how to control 2D game characters.
The student can describe how to use import pipeline for preparation of 2D assets.
The student is able to design and program a small scale complete 2D game.
The student is able to design and implement simple AI in a game.
The student is able to create audio controlling systems in a game.
The student can apply learned skills to design and implement different game features and systems.
The student can apply learned skills for building a final package for deployment for online use.
Pasi Pekkanen
Verkkomateriaali. Julkaistaan opintojakson Moodle-sivulla.
Luennot ja harjoitukset.
Opintojakso suoritetaan palauttamalla neljä (4) harjoitustyötä, jotka linkittyvät Game Project 1 opintojaksoon. Jos opiskelija ei suorita Game Project 1 -opintojaksoa, hän voi toteuttaa yksinkertaisen 2D-pelin, johon ominaisuudet toteutetaan.
Harjoitustyöt mittaavat sitä, kuinka hyvin opiskelija on sisäistänyt opintojakson aiheet ja kuinka hyvin hän osaa soveltaa niitä oikeaan peliprojektiin. Arviointi perustuu siihen, kuinka hyvin töiden palautukset seuraavat kurssin aiheita ja hyviä ohjelmointikäytäntöjä. Harjoitukset voidaan toteuttaa ryhmätyönä ja tässä tapauksessa kukin ryhmän jäsen tekee myös vertaisarvion. Tarkempi kuvaus arvioinnista ja harjoitustöiden tekemisestä löytyy kurssin Moodle-sivulta.
Englanti
30.08.2021 - 17.12.2021
02.07.2021 - 05.09.2021
5 op
20TIKOGAME
Pasi Pekkanen, Sami Kojo-Fry
-
Tietojenkäsittely
Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
TAMK Pääkampus
0-5
Sovitaan opettajan kanssa tapauskohtaisesti.
-
Ei tenttiä. Opintojakso suoritetaan harjoitustöiden perusteella.
-
- Luennot ja viikkoharjoitukset 1. periodilla
- Harjoitustyöt toisen periodin aikana
Aikataulu julkaistaan opintojakson Moodlesivulla opintojakson alussa.
- Yhtä tai useampaa harjoitusta ei ole palautettu
- Opiskelija ei ole osallistunut ryhmätyöhön