Opiskelija osaa kääntää ja ajaa mobiilipelisovelluksen päätelaitteeseen.
Opiskelija osaa toteuttaa pienen mobiilipelin, joka sisältää peliobjekteja.
Opiskelija osaa ottaa pelissä vastaan käyttäjän syötettä.
Opiskelija osaa toteuttaa mobiilipelin, joka sisältää pysyväistallennuksen.
Opiskelija osaa toteuttaa mobiilipelin, joka tukee useampaa kieltä (kansainvälistäminen).
Opiskelija osaa toteuttaa mobiilipelin, joka hyödyntää fysiikkamoottoria.
Opiskelija osaa julkistaa pelin.
Toni Männistö
- Luennot (lähi ja etä)
- Harjoitukset
- Käytettävyysosuus
- luennot ja harjoitukset
Opintojakso arvioidaan tehdyin harjoituksin (35%) ja mobiilipeliprojektilla (65%). Harjoitukset
[ 0%, 50%[ => 0
[50%, 60%[ => 1
[60%, 70%[ => 2
[70%, 80%[ => 3
[80%, 90%[ => 4
[90%, 100%] => 5
Projektin yleiset vaatimukset
- 2D/3D Game targeted for Android
- Source code is commented using documentation comments
- Tested in the real device
- Uploaded to Google Play before the deadline
- Add a link to the game in google play to google sheets.
- Add a public GitHub repository to google sheets
Suomi
10.01.2022 - 13.05.2022
24.11.2021 - 30.01.2022
6 op
21TIKO2
21TIKO1
Sami Kojo-Fry, Jan Krebber
Tietojenkäsittely
Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
TAMK Pääkampus
4 op
0-5
Kevään mobiilipeliprojekti toteutetaan yhteystyössä erilliseen asiakkaan kanssa
Ei tenttiä, toteutus suoritetaan harjoituksilla ja peliprojektin perusteella.
Ks. Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Ks. Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Ks. Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Ks. Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet