•   Mobiilipeliohjelmointi 4A00EZ52-3001 13.01.2020-31.07.2020  6 op  (19TIKO2, ...) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Tavoitteena on, että opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa toteuttaa pienimuotoisen mobiililaitteessa toimivan pelin.
    Esitietovaatimukset
    Opintojakson Johdatus ohjelmointiin suorittaminen tai vastaavat tiedot.
    Opintojakson sisältö
    Olio-ohjelmointi,
    ohjelmointiympäristö,
    peliobjektit,
    animaatio,
    pysyväistallennus,
    törmäystenhallinta.
    Arviointikriteerit
    Tyydyttävä

    Opiskelija osaa kääntää ja ajaa mobiilipelisovelluksen päätelaitteeseen.

    Opiskelija osaa toteuttaa pienen mobiilipelin, joka sisältää peliobjekteja.

    Opiskelija osaa ottaa pelissä vastaan käyttäjän syötettä.

    Hyvä

    Opiskelija osaa toteuttaa mobiilipelin, joka sisältää pysyväistallennuksen.

    Opiskelija osaa toteuttaa mobiilipelin, joka tukee useampaa kieltä (kansainvälistäminen).

    Kiitettävä

    Opiskelija osaa toteuttaa mobiilipelin, joka hyödyntää fysiikkamoottoria.

    Opiskelija osaa julkistaa pelin.

    Lisätiedot
    Opintojaksolle erillinen hakumenettely.

    Vastuuhenkilön nimi

    Jussi Pohjolainen

    Opetuskielet

    Suomi

    Ajoitus

    13.01.2020 - 31.07.2020

    Ilmoittautumisaika

    25.11.2019 - 20.01.2020

    Opintopisteet

    6 op

    Ryhmä(t)

    19TIKO2

    19TIKO1

    Opettaja(t)

    Jussi Pohjolainen, Jan Krebber

    Vastuuyksikkö

    Tietojenkäsittely

    Koulutusohjelma(t)

    Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma

    Toimipiste

    TAMK Pääkampus

    T&K osuus

    4 op

    Arviointiasteikko

    0-5