-lähitunneilla ilmoitettava materiaali
-artikkelit
-verkkomateriaalit (mm. Artto, Martinsuo, Kujala: Projektiliiketoiminta)
Lähitunnit, toteutettavan case-projektin (Pepper-robotin sovelluskehitys terveysalalla) projektinhallinnan suunnittelu, toteuttaminen ja arviointi, harjoitukset, projektin toimeksiantajan edustajien vierailut/tapaamiset, tentti 7.11.
Toteutetaan yhteistyössä Tamkin terveysalan opinto-ohjelman sekä paikallisten terveysalan toimijoiden kanssa.
50% tentti (2. periodin aikana)
50 vertaisarviointi: lähitunnit, muu työskentely, yhteydenpito projektin sidosryhmiin, projektityön tuotokset: projektisuunnitelma, laatusuunnitelma, projektiympäristö, työajan seuranta, projektin loppuraportti, lopputuote.
Suomi
01.08.2019 - 31.12.2019
02.07.2019 - 25.08.2019
3 op
17TIKOWEB
Anne-Mari Sainio
Opintojakso on kokonaisuus ICT-palvelun kehittäminen -opintojakson kanssa. Lopputuotokset julkastaan (poikkeuksista voidaan sopia).
Tietojenkäsittely
Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
TAMK Pääkampus
3 op
0-5
Projekteilla on ulkoinen toimeksiantaja.
Tentti 7.11. 16.30-20 yhteistyössä Projektiyhdistyksen kanssa. Uusinnat ilmoitetaan myöhemmin.
EI ole.
Ajankäyttö
3 opintopistettä = opiskelijan työtä 3 * 27 tuntia.
Projektin suunnittelu syyskuussa, projektin suunnitteluvaiheen palkitseminen stipendeillä, Pepper robotin mahdollisuuksiin tutustuminen syys-lokakuussa, toteutus loka-marraskuussa, lopputuotosten esittely marras-joulukuussa.
Opiskelija ei suoriudu omasta roolistaan toteutettavan projektin projektinhallinnan osa-alueella.
Opiskelija saa vertaispalautteen perusteella hylätyn. Hänellä on huomattavan paljon poissaoloja sovituista tapaamisista.
Tenttiarvosana on hylätty.
Opiskelija osaa toimia omassa roolissaan toteutettavan projektin projektiryhmän jäsenenä.
Opiskelija tietää sidosryhmäyhteistyön merkityksen osana projektijohtamista.
Opiskelija suoriutuu omassa roolissaan organisaation projektitoiminnan ja -kulttuurin kehittämistyössä.
Opiskelija tunnistaa projektitoiminnan mahdollisuudet muutosten toteuttamisessa.
Opiskelija osaa toimia toteutettavassa projektissa vastuullisesti projektiryhmän asiantuntijajäsenenä.
Opiskelija tietää sidosryhmäyhteistyön merkityksen ja osaa hyödyntää sitä osana toteutettavaa projektia.
Opiskelija toimii aktiivisesti omassa roolissaan organisaation projektitoiminnan ja -kulttuurin kehittämistyössä.
Opiskelija hyödyntää projektitoiminnan mahdollisuuksia muutosten toteuttamisessa.
Opiskelija osaa toimia vastuullisesti projektiryhmän asiantuntijajäsenenä kehittäen laajemmin koko organisaatiota ja sen projektikulttuuria.
Opiskelija osaa kehittää sidosryhmäyhteistyötä osana projektijohtamista ja –toimintaa.
Opiskelija toimii aktiivisesti organisaation projektitoiminnan ja -kulttuurin kehittämistyössä yhteisön ja oman alan vaatimukset ja tarpeet huomioon ottaen.
Opiskelija hyödyntää strategialähtöisesti projektitoiminnan mahdollisuuksia muutosten tai uudistusten toteuttamisessa.