Opiskelija tietää asiakassuhdemarkkinointiin, markkinoinnin strategiseen suunnitteluun ja graafiseen viestintään liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät.
Opiskelija hallitsee asiakassuhdemarkkinointiin, strategiseen suunnitteluun ja graafiseen viestintään liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa käytännön tilanteisiin.
Opiskelija osaa asiakassuhdemarkkinointiin, strategiseen suunnitteluun ja graafiseen viestintään liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät, tuntee viestintäkanavat ja osaa hyödyntää niitä markkinoinnissa tarkoituksenmukaisesti. Opiskelija osaa soveltaa ja analysoida oppimaansa käytännön tilanteisiin. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa kattavasti. Opiskelija osaa tarvittaessa myös itse etsiä tietoa ja suunnitella uusia ratkaisuvaihtoehtoja haastaviin tilanteisiin.
Opiskelija tietää vain joitain asiakassuhdemarkkinointiin, markkinoinnin strategiseen suunnitteluun ja graafiseen viestintään liittyviä käsitteitä eikä osaa toteuttaa toimivaa markkinointikampanjaa.
Hanna Saraketo
Itsenäistä tiedonhakua, Moodlessa suositeltavaa kirjallisuutta.
- Luennot ja tiimien sparraukset
- Tehtävien tekeminen itsenäisesti (akateeminen essee, oppimispäiväkirja, blogi, moodboard, styleboard) ja ryhmässä (työpajat)
- Yhteisöllinen oppiminen
- Kirjallisuuteen perehtyminen ja muu tiedonhankinta
Aktiivisuus ja osallistuminen
Tehtävät
Suomi
01.01.2022 - 20.05.2022
24.11.2021 - 05.01.2022
5 op
20ALITAI
15 - 40
Hanna Saraketo, Kirsi Tanner
Liiketalous
Liiketalouden tutkinto-ohjelma
TAMK Pääkampus
3 op
0-5
Ei ole.
Osana opintojaksoa vaikuttajamarkkinointiseminaari, yritysvieraita.
Ei varsinaista tenttiä.
Akateeminen essee, deadline sunnuntaina 13.2.
Oppimispäiväkirja, deadline sunnuntaina 20.3.
Styleboard, deadline keskiviikkona 20.4.
Blogi, deadline ke 18.5.
Englanninkielistä materiaalia.
5 op = 130 tuntia
Etä- ja lähitapaamisia n. 20 tuntia
Itsenäistä työskentelyä kotitehtävien muodossa 110 tuntia
- Akateeminen essee kirjallisuuden perusteella
- Oppimispäiväkirja podcastien tai webinaarien perusteella
- Styleboard ja moodboard
- Blogi vaikuttajaseminaarista
14.1. Asiakassuhdemarkkinointi ja asiakasprofilointi,
Workshop 1 - Customer canvas ja asiakaspersoonien laatiminen,
markkinointisuunnitelman laatiminen
15.2. Markkinointistrategia ja monikanavainen markkinointikampanja, Workshop 2 - Markkinointisuunnitelma-Canvas
22.3. Miten monikanavainen markkinointikampanja rakennetaan ja budjetoidaan? Mitä vaatimuksia kanavavalinnat aiheuttavat graafiselle viestinnälle?
22.4. Vaikuttajamarkkinointiseminaari
20.5. Projektien esittely