•   Go to Market 3H00DZ91-3001 16.08.2021-20.12.2021  5 op  (19ALIKO) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Opintojakson aikana opiskelija toteuttaa toimeksiantoon perustuvan myyntiprojektin.

    Opiskelija osaa
    - itsenäisesti suunnitella ja toteuttaa myyntiprojektin
    - asettaa myyntiprojektille tavoitteet ja mittarit
    - dokumentoida myyntiprojektin ja esitellä sen tulokset.
    Esitietovaatimukset
    1. ja 2. vuoden opintojaksot tai vastaavat tiedot ja taidot.
    Opintojakson sisältö
    Miten suunnitellaan onnistunut myyntiprojekti?
    Miten toteutetaan onnistunut myyntiprojekti?
    Miten myyntiprojektin tuloksia mitataan?
    Arviointikriteerit
    Tyydyttävä

    Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät ja myyntiprojektin. Opiskelija pystyy soveltamaan perustasolla oppimaansa käytäntöön. Opiskelijan kyvyssä perustella tekemiään ratkaisuja on puutteita.

    Hyvä

    Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät ja myyntiprojektin. Opiskelija osaa asettaa myyntiprojektille tavoitteet ja mittarit ja ratkaista aihealueeseen liittyviä käytännön haasteita ja perustella ratkaisunsa.

    Kiitettävä

    Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät ja myyntiprojektin. Opiskelija osaa asettaa myyntiprojektille tavoitteet ja mittarit sekä analysoida saatuja tuloksia. Opiskelija osaa myös itse etsiä tietoa ja suunnitella ratkaisuvaihtoehtoja haastaviin tilanteisiin.


    Vastuuhenkilön nimi

    Mika Jokinen

    Kirjallisuus

    HubSpot Academy materiaaleja (ilmoitetaan tarkemmin moodlessa)
    Luentomateriaalit (ilmoitetaan tarkemmin moodlessa)

    Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

    Tiimioppiminen
    Projektisuunnitelma (tiimi)
    Tekemällä – suunnitellaan, toteutetaan, mitataan, opitaan
    Ohjaajien palaute
    Vierailijat
    Sparraukset

    Arviointimenetelmät (toteutus) ja kriteerit (opintojakso)

    Arvioidaan 0-5 asteikolla

    Perusteet:
    Suunnitelma
    Myyntihakkerointi
    Teorian soveltaminen
    Myyntiprojektin tulokset
    Aktiivisuus
    Pitchaus
    Toimeksiantajan palaute
    Raportointi

    Tarkemmat arviointikriteerit ilmoitetaan kurssialustalla moodlessa.

    Opetuskielet

    Suomi

    Ajoitus

    16.08.2021 - 20.12.2021

    Ilmoittautumisaika

    02.07.2021 - 24.08.2021

    Opintopisteet

    5 op

    Ryhmä(t)

    19ALIKO

    Paikkoja

    12 - 40

    Opettaja(t)

    Mika Jokinen, Minna Heikinheimo

    Vastuuyksikkö

    Liiketalous

    Koulutusohjelma(t)

    Liiketalouden tutkinto-ohjelma

    Toimipiste

    TAMK Pääkampus

    T&K osuus

    5 op

    Virtuaaliosuus

    1 op

    Arviointiasteikko

    0-5

    Valinnaiset suoritustavat

    Ei ole.

    Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

    Kurssin aikana toteutetaan myyntiprojekti toimeksiantajalle (yritys). Lisäksi toteutuksella on mukana pääyhteistyökumppani Kaks.io Labs sekä HubSpot.

    Tenttien ajankohdat

    Ei tenttiä. Opintojaksolla toteutetaan ryhmätehtävä ja sille ei ole uusintamahdollisuutta.

    KV yhteydet

    Osa oppimateriaaleista englanniksi.

    Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

    5op laajuus

    10% valmennuksiin osallistumista ja 90% itsenäistä/ryhmätyöskentelyä

    Sisällön jaksotus

    VAIHEET:
    1. SUUNNITTELU JA VALMISTAUTUMINEN
    Projektisuunnitelma ja toimeksiantajan hankinta
    HubSpot järjestelmään tutustuminen

    2. MYYNNINHAKKEROINTI
    Digitaalisen markkinointi- ja myyntiprojektin toteuttaminen ja seuranta

    3. TULOKSIEN ESITTÄMINEN JA RAPORTOINTI
    loppuraportti ja pitchaus