Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät ja myyntiprojektin. Opiskelija pystyy soveltamaan perustasolla oppimaansa käytäntöön. Opiskelijan kyvyssä perustella tekemiään ratkaisuja on puutteita.
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät ja myyntiprojektin. Opiskelija osaa asettaa myyntiprojektille tavoitteet ja mittarit ja ratkaista aihealueeseen liittyviä käytännön haasteita ja perustella ratkaisunsa.
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät ja myyntiprojektin. Opiskelija osaa asettaa myyntiprojektille tavoitteet ja mittarit sekä analysoida saatuja tuloksia. Opiskelija osaa myös itse etsiä tietoa ja suunnitella ratkaisuvaihtoehtoja haastaviin tilanteisiin.
Mika Jokinen
HubSpot Academy materiaaleja (ilmoitetaan tarkemmin moodlessa)
Luentomateriaalit (ilmoitetaan tarkemmin moodlessa)
Tiimioppiminen
Projektisuunnitelma (tiimi)
Tekemällä – suunnitellaan, toteutetaan, mitataan, opitaan
Ohjaajien palaute
Vierailijat
Sparraukset
Arvioidaan 0-5 asteikolla
Perusteet:
Suunnitelma
Myyntihakkerointi
Teorian soveltaminen
Myyntiprojektin tulokset
Aktiivisuus
Pitchaus
Toimeksiantajan palaute
Raportointi
Tarkemmat arviointikriteerit ilmoitetaan kurssialustalla moodlessa.
Suomi
16.08.2021 - 20.12.2021
02.07.2021 - 24.08.2021
5 op
19ALIKO
12 - 40
Mika Jokinen, Minna Heikinheimo
Liiketalous
Liiketalouden tutkinto-ohjelma
TAMK Pääkampus
5 op
1 op
0-5
Ei ole.
Kurssin aikana toteutetaan myyntiprojekti toimeksiantajalle (yritys). Lisäksi toteutuksella on mukana pääyhteistyökumppani Kaks.io Labs sekä HubSpot.
Ei tenttiä. Opintojaksolla toteutetaan ryhmätehtävä ja sille ei ole uusintamahdollisuutta.
Osa oppimateriaaleista englanniksi.
5op laajuus
10% valmennuksiin osallistumista ja 90% itsenäistä/ryhmätyöskentelyä
VAIHEET:
1. SUUNNITTELU JA VALMISTAUTUMINEN
Projektisuunnitelma ja toimeksiantajan hankinta
HubSpot järjestelmään tutustuminen
2. MYYNNINHAKKEROINTI
Digitaalisen markkinointi- ja myyntiprojektin toteuttaminen ja seuranta
3. TULOKSIEN ESITTÄMINEN JA RAPORTOINTI
loppuraportti ja pitchaus