•   Digitaalisuuden hyödyntäminen myynnissä ja markkinoinnissa 3H00DZ81-3002 20.01.2022-03.04.2022  5 op  (20ALITA) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Opintojaksolla perehdytään yrityksen digitaaliseen markkinointiin ja sisällöntuotantoon eri kanavissa.

    Opiskelija osaa
    - tehdä perusteltuja kanavavalintoja digimarkkinoinnin suunnittelussa
    - suunnitella ja toteuttaa monipuolista sisältömarkkinointia yritykseen
    - hyödyntää digitaalisuutta myyntiprosessin eri vaiheissa
    - asettaa tavoitteita, analysoida ja tehdä päätöksiä kerätyn asiakasdatan perusteella.
    Esitietovaatimukset
    1. vuoden opintojaksot tai vastaavat tiedot ja taidot.
    Opintojakson sisältö
    Miten valitaan yrityksen markkinointiin sopivimmat digitaaliset markkinointikanavat?
    Miten tuotetaan mielenkiintoista sisältöä digitaalisiin kanaviin?
    Miten tehdään onnistunutta digitaalista markkinointia?
    Mitkä ovat verkon välityksellä osittain tai kokonaan tapahtuvan myynnin erityispiirteitä?
    Miten digitaalisten kanavien kävijätietoja voidaan hyödyntää segmentointiin ja markkinoinnin kohdistamiseen?
    Arviointikriteerit
    Tyydyttävä

    Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija tietää digitaaliseen myyntiin ja markkinointiin liittyvät peruskäsitteet. Opiskelija pystyy soveltamaan perustasolla oppimaansa käytäntöön. Opiskelijan kyvyssä perustella tekemiään ratkaisuja on puutteita.

    Hyvä

    Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija hallitsee digitaaliseen myyntiin ja markkinointiin liittyvät peruskäsitteet ja keskeiset menettelytavat. Opiskelija osaa ratkaista moderniin myyntiin ja markkinointiin liittyviä käytännön ongelmia ja perustella ratkaisunsa.

    Kiitettävä

    Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija osaa digitaaliseen myyntiin ja markkinointiin liittyvät peruskäsitteet ja keskeiset menettelytavat. Opiskelija pystyy ratkaisemaan ja analysoimaan moderniin myyntiin ja markkinointiin liittyviä käytännön ongelmia. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa kattavasti. Opiskelija osaa tarvittaessa myös itse etsiä tietoa ja suunnitella ratkaisuvaihtoehtoja haastaviin tilanteisiin.


    Vastuuhenkilön nimi

    Mari Stenvall

    Kirjallisuus

    Tarvittava materiaali moodlessa.

    Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

    Kurssi suoritetaan kokonaisuudessaan verkossa.

    Opetuskielet

    Suomi

    Ajoitus

    20.01.2022 - 03.04.2022

    Ilmoittautumisaika

    24.11.2021 - 06.01.2022

    Opintopisteet

    5 op

    Ryhmä(t)

    20ALITA

    Paikkoja

    15 - 40

    Opettaja(t)

    Mari Stenvall

    Vastuuyksikkö

    Liiketalous

    Koulutusohjelma(t)

    Liiketalouden tutkinto-ohjelma

    Toimipiste

    TAMK Pääkampus

    Arviointiasteikko

    0-5

    Tenttien ajankohdat

    Ei erilliä tenttejä vaan arvosana muodostuu suoritusperusteisesti.

    Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

    Moduulien suorittamiseen joko viikko tai kaksi viikkoa.

    Arviointikriteerit
    Hylätty

    Opiskelija
    Ei kykene suorittamaan opintojakson oppimistehtäviä ja ei pysty osoittamaan niissä hallitsevansa opintojakson perussisällön

    Tyydyttävä

    Opiskelija
    osaa suorittaa opintojakson oppimistehtävät
    osoittaa niiden perusteella hallitsevansa opintojakson perussisällön
    osaa soveltaa oppimaansa työelämän tilanteissa, mutta osaamisen jakamisessa on paljon parannettavaa

    Hyvä

    Opiskelija
    suoriutuu opintojakson tehtävistä kokonaisuutena hyvin
    aktiivisena oppijana, yksilönä ja tiimissä pystyy osoittamaan kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä hankkimansa tiedon ja käytänteiden soveltamiskykyä työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä

    Kiitettävä

    Opiskelija
    pystyy suorittamaan kaikki opintojakson osiot kiitettävästi
    hän on osoittanut mielenkiintoa ja motivaatiota oppia yksilönä ja tiimissä ja osaa jakaa osaamistaan toisille
    hallitsee opintosisällön ja soveltaa kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä oppimaansa taitavasti työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä