•   Kamarimusiikki 2 2X00FS65-3001 30.08.2021-12.05.2022  5 op  (18MUPE, ...) +-
    Vastuuhenkilön nimi

    Pekka Ahonen

    Kirjallisuus

    Kamarimusiikkiohjelmistoa joka on vaatimustasoltaan B- tai A-tasoa (riippuen siitä kumpaa Resitaalitasoa suorittaa)

    Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

    Kamarimusiikin opetusta 9x45 minuuttia.

    Arviointimenetelmät (toteutus) ja kriteerit (opintojakso)

    Puheenjohtaja ja kollega arvioivat vaativan kamarimusiikkiteoksen esityksen sanallisesti ja antavat arvosanan. Esityksessä arvioidaan kamarimusiikillisia taitoja, kuuntelemisen, reagoimisen, yhteisen hengittämisen, balansoinnin ja taiteellisen kokonaisuuden ja teknisen osaamisen osalta

    Opetuskielet

    Suomi

    Englanti

    Ajoitus

    30.08.2021 - 12.05.2022

    Ilmoittautumisaika

    11.06.2021 - 22.08.2021

    Opintopisteet

    5 op

    Ryhmä(t)

    18MUPE

    19MUPE

    20MUPE

    21MUPE

    Paikkoja

    1 - 40

    Opettaja(t)

    Heini Kärkkäinen, Tuomas Turriago, Laura Vikman, Petri Antikainen, Pekka Ahonen, Risto Kyrö

    Lisätietoja opiskelijoille

    Ota yhteyttä kamarimusiikkia antaviin opettajiin

    Vastuuyksikkö

    Musiikki

    Koulutusohjelma(t)

    Musiikin tutkinto-ohjelma, Musiikkipedagogi

    Toimipiste

    TAMK Pääkampus

    Arviointiasteikko

    0-5

    Valinnaiset suoritustavat

    Ei ole

    Tenttien ajankohdat

    Tutkinto suoritetaan sovittuna ajankohtana, ja se on Resitaalin alatutkinto

    Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

    Oma harjoittelu, yhtyeen harjoittelu, tunneille osalloistuminen, konserteissa esiintyminen, tutkinnon suorittaminen

    Sisällön jaksotus

    Opintojen 3. ja 4. vuosi aikana

    Arviointikriteerit
    Hylätty

    Musiikkipedagogi:
    Suoritus ei täytä ammatillisen osaamisen kriteerejä taiteellisessa eikä teknisessä katsannossa.

    Tyydyttävä

    Musiikkipedagogi:
    Opiskelija kykenee esittämään vaaditun tasoisen ohjelman, mutta esitys ei osoita riittävää hallintaa taiteellisessa eikä teknisessä mielessä. Sointikulttuuri on rajoittunut, musiikillisten kokonaisuuksien hallinta on vielä kehitysasteella

    Hyvä

    Musiikkipedagogi:
    Opiskelija hallitsee ohjelman teknisesti ja taiteellisesti, ja kykenee tuomaan esiin eri tyylikausien erityispiirteitä. Sointikulttuuri on monipuolinen ja musiikillisten kokonaisuuksien hallinta on hyvällä tasolla

    Kiitettävä

    Musiikkipedagogi:
    Opiskelija hallitsee vaaditun tasoisen ohjelman teknisessä ja taiteellisessa katsannossa erinomaisesti. Sointikulttuuri on rikas ja kokonaisuuksien hallinta on kiitettävää. Eri tyylikausien ominaispiirteet tuodaan vakuuttavasti esiin.