Student can recognise and define field related phenomena and service scape design.
Student is able to work in a multidisciplinary design group under supervision.
Student considers and assesses things from his/hers choices.
Student structures service scape design in a professional context and is able to choose the most suitable option from different alternatives for multisensory service scape design and reason it.
Student can solve problems that concerns interaction in a multidisciplinary design workgroup.
Student can cooperate responsibly and follows the important courses of action in the service-field.
Student understands service space design and relates it to the professional context. Student knows how to search different solutions for a multisensory service scape design.
Student is able to try new operational models for improving interaction in a multidisciplinary design group.
Student works responsibly and in a commited manner considering the community and service field requirements and needs.
Student can not recognise the concept of service scape design and is not able to attend and work in a multidisciplinary design work group.
Tuija Ylä-Viteli
RT Ammattikeittiöt 94-11254. Julkaistu 28.2.2017
RT 103058 OHJEKORTTI kesäkuu 20191 (14). Palvelumuotoilu kiinteistö- ja rakentamisalalla
Muu aiheeseen liittyvä materiaali
Ammattikeittiölaitevalmistajien omat yrityssivut (koneet ja laitteet) (not translated)
luennot
harjoitustehtävät
ohjauskeskustelut
tiimityöskentely / workshop työskentely (not translated)
1.Suunnittelutehtävä tiimityönä (50 % arvioinnista, tiimityö, arviointi1-5)
A.RETARA-tiimitehtävä (Monialainen päiväkotiprojekti ja siihen liittyvä raportointi)
tai
B. Omavalintainen suunnittelukohde-tiimitehtävä ja siihen liittyvä raportointi
2.Tiimitehtävän Itse- ja vertaisarviointi (20 % arvioinnista, yksilö, arviointi 1–5)
3.Tentti (30 % arvioinnista, yksilö, arviointi 1–5)
Tenttipäivä 13.9.2022 klo 8.30–10.30, tentti Moodlessa (rakennushankkeen vaiheet, toiminnallinen tilasuunnittelu, mitoitus)
1.UUSINTATENTTI 3.10. 2022 klo 14.00–16.00 Moodle
2.UUSINTATENTTI 10.10.2022 klo 16–18 Moodle (not translated)
Finnish
22.08.2022 - 11.10.2022
07.06.2022 - 15.08.2022
5 cr
21RESTO
5 - 50
Tuija Ylä-Viteli
Toteutus 1. periodissa 22.8-11.10.2022
Opetustunnit maanantaisin ja tiistaisin klo 8.00-12.00
Toteutus pääsääntöisesti lähiopetuksena TAMKilla, yksittäisiä kertoja etänä Zoomin välityksellä (asiantuntijavieraat, tentti ym.).
Retara-monialaisessa projektissa on Moodlen lisäksi käytössä Teams-alusta. Opiskelija voi valita osallistuuko RETARA-monialaiseen projektiin vai tekeekö suunnittelun omavalintaisesta kohteesta tiimityönä. Valinta tehdään opintojakson aloituskerralla 22.8.2022. (not translated)
Hospitality Management
Degree Programme in Hospitality Management
TAMK Main Campus
1 cr
0-5
Ahot osaamisen näyttö.
Hakemus HyväHot-järjestelmään 15.8.2022 mennessä. Osoita hakemus Tuija Ylä-Vitelille.
Hyväksytyille hakijoille ilmoitetaan ohjeistus osaamisen näytöstä erikseen. (not translated)
Opintojaksototeutuksella on yritysten edustajia luennoimassa, ohjaamassa ja antamassa palautetta tiimitehtävään. (not translated)
Tentti
13.9.2022 klo 8.30–10.30 Tentti, Moodlessa (rakennushankkeen vaiheet, toiminnallinen tilasuunnittelu, mitoitus)
1.UUSINTATENTTI 3.10. 2022 klo 14.00–16.00 Moodle
2.UUSINTATENTTI 10.10.2022 klo 16.00–18.00 Moodle (not translated)
Vieraskielinen lähdemateriaali (not translated)
5 op = yhteensä 135h opiskelijan työtä (1 op=27h opiskelijan työtä)
kontaktiopetus 64h
itsenäinen työskentely yksin ja tiimin kanssa 71h (not translated)