Student can recognise and define field related phenomena and service scape design.
Student is able to work in a multidisciplinary design group under supervision.
Student considers and assesses things from his/hers choices.
Student structures service scape design in a professional context and is able to choose the most suitable option from different alternatives for multisensory service scape design and reason it.
Student can solve problems that concerns interaction in a multidisciplinary design workgroup.
Student can cooperate responsibly and follows the important courses of action in the service-field.
Student understands service space design and relates it to the professional context. Student knows how to search different solutions for a multisensory service scape design.
Student is able to try new operational models for improving interaction in a multidisciplinary design group.
Student works responsibly and in a commited manner considering the community and service field requirements and needs.
Student can not recognise the concept of service scape design and is not able to attend and work in a multidisciplinary design work group.
Tuija Ylä-Viteli
RT Ammattikeittiöt 94-11254. Julkaistu 28.2.2017
RT 103058 OHJEKORTTI kesäkuu 2019 1 (14) Palvelumuotoilu kiinteistö- ja rakentamisalalla
Muu aiheeseen liittyvä materiaali
Ammattikeittiölaitevalmistajien omat yrityssivut (koneet ja laitteet) (not translated)
luennot
harjoitukset
RETARA-monialainen projekti (not translated)
Tiimityö (tiimiarviointi, sama koko tiimille) 50%
Tiimityön vertaisarviointi (yksilöarviointi) 20%
Tentti (yksilöarviointi) 30% (not translated)
Finnish
23.08.2021 - 12.10.2021
02.06.2021 - 19.08.2021
5 cr
20RESTO
15 - 50
Tuija Ylä-Viteli
Toteutus on pääosin virtuaalinen. Lähiopetuksen määrä selviää elokuussa 2021. (not translated)
Hospitality Management
Degree Programme in Hospitality Management
TAMK Main Campus
4 cr
0-5
AHOT-osaamisen näyttö
AHOT -osaamisen näytön hakemus Hyvähot-järjestelmään 12.8.2021 mennessä.
AHOT-osamisen näyttö hyväksytyillä vko 33 aikana. (not translated)
Yritysvieraita luennoitsijoina:
Dieta
Metos
Tampereen Voimia
Suomen Kuurosokeat ry,
RETARA workshop työelämän edustajat arvioimassa:
Metos
Dieta
Pirkkala
Lempäälä (not translated)
TENTTI 14.9. KLO 8.30-10.30 MOODLE
1.UUSINTATENTTI 4.10 klo 12.00-14.00 Moodle
2.UUSINTATENTTI 8.10 klo 16-18 Moodle (not translated)
5x27h =135h opiskeljan työtä
kontaktiopetukseen osallistuminen maanantaisin ja tiistaisin
monialaisen ryhmän kanssa työskentely maanantaisin klo 10-12
opettajan ryhmäkohtaiseen ohjaukseen osallistuminen
opiskelijan itsenäinen työskentely ja oman ryhmän kanssa työskentely ryhmän aikataulun mukaisesti (not translated)