Rejected: Student has not achieved a good level in relation to the goals of the internship (grade 3)
* The student does not master the basics of ethical competence.
* The student does not master the basics of customer work knowledge.
* The student does not recognize and can not define phenomena and basic concepts related to the field.
* The student does not assume professional responsibility for his / her activities at the internship.
Passed: The student has achieved the general objectives of the internship at a good level (3)
* During the internship the student acquires the basic skills of ethical competence.
* During the internship the student acquires the basic skills of client work skills.
* The student is able to identify and define phenomena and basic concepts related to the field.
* The student takes responsibility and undertakes not only his / her own activities, but also client work and internship activities.
Minna Putous
Syksyn 2022 (ja sitä aiempien) opintojaksojen kirjallisuuden ja muun oppimateriaalin soveltaminen ja oman oppimisen itsereflektio sekä teoreettinen reflektio. (not translated)
Sosionomin soveltava osaaminen aidossa työympäristössä ja työyhteisössä sovitussa harjoittelupaikassa sosionomin ohjauksessa 7 tuntia/pv sekä 1 tunti varattu oppimispäiväkirjan tekemiseen (liittyy harjoitteluraporttiin).
Oppimis- ja ohjaussuunnitelman laatiminen yhdessä harjoittelupaikan ohjaajan kanssa ja sen lähettäminen kommentoitavaksi ja hyväksyttäväksi harjoittelua ohjaavalle opettajalle.
Harjoittelun tavoitteiden mukaan oppiminen harjoittelussa ja sen reflektoitinti yhdessä harjoittulupaikan ohjaajan kanssa. Ohjauskeskustelu, jossa mukana opiskelija, harjoittelun ohjaaja ja ohjaava opettaja.
Oman oppimisen reflektio, myös teoreettinen. (not translated)
Ohjaus- ja oppimissuunnitelma työelämäyhteistyönä ja oppimistavoitteet suhteessa sosiaalialan amk-kompetensseihin.
Harjoittelupaikalla tavoitteiden mukainen toiminta ja harjoittelutyöjan täyttyminen.
Ohjauskeskustelu, jossa mukana opiskelija, harjoittelun ohjaaja ja ohjaava opettaja.
Harjoitteluraportti, jossa osoitetaan jäsentynyttä ja soveltavaa osaamista (teoreettista reflektiota ja itserefeltkiota). (not translated)
Finnish
31.07.2022 - 31.12.2022
24.01.2022 - 30.09.2022
15 cr
22ASO
Minna Putous, Sosionomi Virtuaalihenkilö, Niina Koskela, Jaana Kokkinen, Minna Nurminen, Tuija Landström
Social Services
Degree Programme in Social Services
TAMK Main Campus
5 cr
Pass/Fail
Työelämäyhteistyö (not translated)
Harjoitteluraportin palauttaminen viimeistään 3 viikkoa harjoittelun loputtua.
Harjoitteluraportin liitteenä harjoittelun ohjaajan arviointi sekä työvuorotaulukko ohjeistuksen mukaisesti. (not translated)
Hylätty:
Opiskelija ei ole saavuttanut suhteessa harjoittelujakson tavoitteisiin hyvän tason osaamista (arvosana 3)
* Opiskelijan taidot, ajattelu, tiedot ja asenne eivät osoita sosiaalialan edistynyttä osaamista.
* Opiskelijan teoreettinen osaaminen jää kuvailevalle ja toteavalle tasolle. Opiskelija ei osaa soveltaa ilmiöiden ja käsitteiden välisiä suhteita toiminnassaan harjoittelupaikassa eikä harjoitteluraportissa.
* Opiskelija ei ota ammatillista vastuuta toiminnastaan harjoittelupaikassa.
Hyväksytty:
* Opiskelijan taidot, ajattelut, tiedot ja asenne osoittavat sosiaalialan edistynyttä osaamista.
* Opiskelija jäsentää alaan liittyvien ilmiöiden ja käsitteiden välisiä suhteita ja kykenee soveltamaan näitä toiminnassaan harjoittelupaikassa sekä harjoitteluraportissaan.
* Opiskelija ottaa vastuuta ja sitoutuu oman toiminnan lisäksi myös asiakastyöhön ja harjoittelupaikan toimintaan. (not translated)