- can identify and define basic concepts. Knowledge is descriptive and determinative.
- structure the relationship between key concepts and phenomena
- can apply concepts and theory in a structured way
- reflect on their own experience and learning in relation to the objectives of the course
- understand horizontal entities and the relationships between them
- combine and analyze information in a professional context
- demonstrates sound and developing competence in one's own thinking and in the social field
Rejected (0) Knowledge objectives are not or only partially achieved. Content management is inconsistent and incomplete and / or incorrect. The relationship to knowledge is borrowing.
Minna Putous
Tenttiin:
- Särkelä, A. (2001). Välittäminen ammattina.
Ohjauskeskustelutehtävää varten:
ENSISIJAINEN: De Jong, P., Berg, I.K., Furman, B. & Mattila, A. 2012. Ratkaisukeskeisen terapian oppikirja. Helsinki: Lyhytterapiainsituutti (vaihtoehtoisesti
Dokumentaation ennakkotehtävää varten (lainataan ryhmittäin):
- Törrönen Marita, 2016, Vastavuoroinen sosiaalityö, dokumentaatioon liittyvä kappale (not translated)
- luennot, etätyöskentely
- flipped learning, ennakkotehtävät
- työelämäyhteys, autenttiset oppimisympäristöt
- harjoitukset, aktivoivat tehtävät
- yhteistoiminnallinen oppiminen, ryhmätyöskentely
- reflektointi
- kirjallisuus (not translated)
- Ryhmätentti (arviointi: 0-5)
- Opetuskerrat pakollisia (Kaikki poissaolot korvataan)
¨- Dialoginen ohjauskeskustelutehtävä (Hyväksytty/Hylätty, kiitettävä korottaa arvosanaa) (not translated)
Finnish
25.01.2022 - 18.05.2022
01.12.2021 - 16.01.2022
5 cr
21ASO
Minna Putous, Tuija Landström
Social Services
Degree Programme in Social Services
TAMK Main Campus
3 cr
3 cr
0-5
Ohjauskeskustelutehtävä on linkitetty työelämään. (not translated)
Tentti: 21.4 klo 8-12 (ryhmätentti moodlessa)
Tentin palaute (pakollinen): 16.5. Klo 13-13.45
- Ohjauskeskustelutehtävän palautus suljettuun omaan ryhmän keskusteluryhmään 21.4. mennessä.
- Oman ryhmän ohjauskeskusteluiden vertaisarviointi moodlen ohjeiden mukaan suljetuissa ryhmissä ajoissa 26.4. mennessä.
- Liitä ohjauskeskustelutehtävän loppuun kaikilta saamasi palautteet ja oma yhteenvetosi oppimastasi. Palautaa tämä KOKO ohjauskeskustelutehtävä sille tarkoitettuun palautuskansioon 1.5. mennessä. (not translated)
Työtuntimäärä: 135h
- Opetuskerrat: 32h
- Ennakkotehtävät opetuskerroille 10h
- Dialoginen ohjauskeskustelutehtävä ja siihen valmistautuminen 66h
- Tentti ja siihen valmistautuminen 27h (not translated)
25.1. R1 9-12 Aloitus + dialoginen ohjauskeskustelu (Minna), R2 klo 13-16 aloitus + dialoginen ohjauskeskustelu (Minna)
26.1. klo 9-12 koko ryhmä Dialoginen verkostotyö (Tuija)
Huom! Dokumentaatio-kerran ennakkotehtävä ennen lähiopetuskertaa
23.2. klo 9-12 R1 Dokumentaatio (Tuija), R2 Case-Tiina, tarinallisuus (Minna)
25.2. klo 13-16 R2 Dokumentaatio (Tuija), R1 Case-Tiina, tarinallisuus (Minna)
22.3. klo 13-16 R1 välireflektio + pariharjoituksia (kysymysmuodot) R2 Menetelmien harjoituksia (tarinallisuus)
23.3. klo 13.16 R2 välireflektio + pariharjoitukset (kysymysmuodot) R1 Menetelmien harjoituksia (tarinallisuus)
24.3. klo 9-12 R1 moodit ja R2 traumatisoituminen ja tietoisuusharjoitukset
24.3. klo 1315 R2 moodit ja R1 Traumatisoituminen ja tietoisuusharjoitukset
20.4. klo 9-16 koko ryhmä Yhteisötyö
21.4. 8-12 Ryhmätentti (moodlessa)
16.5. klo 13-16 Tenttipalaute 13.-13.45 ja ohjauskeskustelupalautteet sen jälkeen
17.5. klo 8.30-12.00 Ohjauskeskustelupalautteet (not translated)