Is able to identify and define the phenomena related to the objectives of the course and the basic concepts and theory. The relationship to knowledge is largely telling and descriptive.
To structure relationships between phenomena and concepts related to the objectives of the course. Can apply concepts and theory in a structured way. Has a reflection of his / her experiences and views in relation to theory and professional skills. Relationship to knowledge self-extract, problematization involved.
Understand wide-ranging entities and the relationships between them. Analyze theory and practice and the relationships between phenomena. Combines pedagogical competence with professional context. Creative, developing, innovative approach. The relationship to knowledge is analytical, argumentative and analytical.
Abandoned Student's Learning Objectives are not or only partially achieved. Content management is inconsistent and incomplete or / and incorrect. Relationship to knowledge borrowing.
Kati Långsjö
ks. Moodle (not translated)
Luennot, oppimistehtävät, asiantuntijahaastattelut (not translated)
1) Kirjatentti Moodlessa: Juhila, Sosiaalityöntekijöinä ja asiakkaina, arviointi 1-5.
2) Sosiaalisen asiantuntijan haastattelu, puretaan ja arvioidaan kontaktiopetuksessa hyv/hyl
3) Loppuraportti, arviointi 1-5. (not translated)
Finnish
01.08.2021 - 31.12.2021
20.05.2021 - 01.09.2021
7 cr
20SO
Riikka Koivula, Kati Långsjö
Social Services
Degree Programme in Social Services
TAMK Main Campus
2 cr
2 cr
0-5
Kenttätehtävä on mahdollisesti korvattavissa syksyllä toteutettavalla yhden päivän mittaisella kenttätutustumismatkalla Hämeenlinnaan. Matkan toteutuminen ja ajankohta varmistuvat syksyllä. (not translated)
Asiantuntijahaastattelu ja erilaisiin sosiaalityön kenttiin liittyvät välitehtävät (not translated)
Moodletentti, sovitaan opiskelijoiden kanssa. (not translated)
Ei ole. (not translated)
Luennot 58 h
Käynnit/haastattelutilanteet 27 h
Oppimistehtävä 50 h
Kirjatentti 54 h (not translated)
7.9. klo 9-12. Orientaatio, kenttien esittelyt ja sosiaalinen kuntoutus ryhmät yhdessä verkossa
8.9 klo 9-12 (AB) ja 13-16 (CD) sosiaaliset ongelmat
9.9 klo 9-12 (CD) ja 13-16 (AB) sosiaalityö ja sosiaalinen kuntoutus, toipumisorientaatio
14.9. klo 9-12 (AB) ja 13-16 (CD)sosiaaliset ongelmat välitehtävä
13.9. klo 9-12 aikuissosiaalityö koko ryhmä verkossa
13.9. 13-16 lastensuojelu koko ryhmä verkossa
21.9.(AB) klo 9-12 sosiaalityö ja sosiaalinen kuntoutus välitehtävän purku, kirjaaminen
22.9. (CD) klo 9-12 sosiaalityö ja sosiaalinen kuntoutus välitehtävän purku, kirjaaminen
23.9. klo 9-12 vammaistyö koko ryhmä verkossa
30.9 klo 9-12 (AB) ja 13-16 (CD) mielenterveystyö
klo 9.12 (CD) ja 13-16 (AB) päihdetyö
4.10 9-12 (B) 13-16 (A) lastensuojelun ja aikuissosiaalityön kenttään tutustumisen purut
5.10 9-12 (D) 13-16 (C) lastensuojelun ja aikuissosiaalityön kenttään tutustumisen purut 12.10 klo 9-12 (D) mielenterveys ja vammaistyön kenttään tutustumisen purut
klo 13-16 (A) mielenterveys ja vammaistyön kenttään tutustumisen purut
14.10 klo 9-12 (C) mielenterveys ja vammaistyön kenttään tutustumisen purut
klo 13-16 (B) mielenterveys ja vammaistyön kenttään tutustumisen purut
15.10 klo 9-10.30 C, klo 10.30-12 D klo 12-14.30 A 14.30-16 B päihdetyön purku
Viikolla 43 itsenäistä kaikilla ryhmillä 4 h
5.11 9-16 seminaari raporttien esittely ryhmät yhdessä verkossa
58h kontaktiopetusta (not translated)
Opiskelijan osaamistavoitteet eivät toteudu tai toteutuvat vain osittain.
Sisällön hallinta on epäjohdonmukaista ja puutteellista tai/ja virheellistä. Suhde tietoon lainaava. (not translated)
Osaa tunnistaa ja määritellä opintojakson tavoitteisiin liittyvät ilmiöt ja peruskäsitteistön sekä teorian. Suhde tietoon pääosin toteavaa ja kuvailevaa. (not translated)
Jäsentää Opintojakson tavoitteisiin liittyvien ilmiöiden ja käsitteiden välisisiä suhteita. Osaa soveltaa käsitteitä ja teoriaa jäsentyneesti. Omaa kokemusten ja näkemysten reflektointia suhteessa teoriaan ja ammatilliseen osaamiseen. Suhde tietoon itsenäinen ote, problematisointia mukana. (not translated)
Ymmärtää laaja-alaisia kokonaisuuksia ja niiden välisiä suhteita. Analysoi teoriaa ja käytäntöjä sekä ilmiöiden välisiä suhteita. Yhdistää pedagogista osaamista ammatilliseen kontekstiin. Luova, kehittävä, innovatiivinen ote. Suhde tietoon erittelevä, argumentoiva ja analyyttinen. (not translated)