Abandoned: The student examines his / her own knowledge and growth with regard to the contents of the course and the whole process of professional growth on a descriptive and general level
Admitted: Students reflect on their growth, knowledge and professional identity with regard to the contents of the course and the whole process of professional growth, substantiating and theorising
Minna Putous
Ammatillisen kasvun prosessikuvio
Sosionomi kompetenssit
Sosiaalipedagoginen ammatillisuus -Madsenin kukasta tominnan tulppaaniksi
Muu ammatillisuutta tukeva kirjallisuus (not translated)
Pienryhmäopiskelu
Yhteistoiminnallinen opiskelu
Portfoliotyöskentely (not translated)
Lähikerroille osallistuminen pakollista suoritusmerkinnän saamiseksi/korvaavat tehtävät vaaditaan.
Ammatillisen kasvun yhteenvedon esittely ja kirjallisen osuuden palautus huhti/toukokuussa 2022 hyväksytysti.
Vaikuttamistehtävä purku kevät 2022
Loppukeskustelu oman tuutoropettajan kanssa ennen valmistumista (not translated)
Finnish
13.01.2022 - 10.05.2022
25.11.2021 - 28.02.2022
3 cr
20ASO
Minna Putous, Juha Santala
Social Services
Degree Programme in Social Services
TAMK Main Campus
Pass/Fail
Suoritetaan pääasiallisesti oman ryhmän mukana - yhteys omaan ryhmän opettajaan muissa tapauksissa. (not translated)
3. vuoden prosessissa ollaan yhteydessä työelämään ja ympäröivään yhteiskuntaan mm. "kehittämisen, vaikuttamisen ja yhteistyön" teemojen kautta.
Ed. teemoja integroidaan mahdollisuuksien mukaan muihin opintoihin.. (not translated)
Kokonaisuus 81 h = 3 op
Lähikerrat 2 x 4 h + 1 x 2-8 h + kevät juhla 2 h = 11 h =
Itsenäinen työskentely: vaikuttamistehtävä, ammatillisen kasvun yhteenveto/portfolio eli loppukeskustelu = 70h (not translated)
13.01.2022 13.00 - 16.00 Totsun käsittely, Vaikuttamistehtävän anto, Yhteisöllinen osaaminen työyhteisössä,
10.05.2022 09.00 - 16.00 klo 9 Talentia-info Saana Landgren Vaikuttamistehtävä,
Loppukeskustelu oman tutor opettajan kanssa valmistumisen kynnyksellä. (not translated)
Tehtäviä ei ole esitelty. (not translated)
Osallistuminen lähikerroille.
Ammatillisen kasvun yhteenvedon tekeminen ammatillista reflektointia osoittavalla tasolla ja sen esittely.
Vaikuttamistehtävän esittely (not translated)