- (not translated)
Abandoned: The student examines his / her own skills and growth in the content of the course at a descriptive and general level Admitted: The student reflects on his / her growth and knowledge through the contents of the course, substantiating and theorising
Juha Santala
- henkilökohtaista kasvua ohjaavat materiaalit (not translated)
- prosessityöskentely (oman kasvun analyysi ammatillisen kasvun teemojen ja ryhmäprosessin kautta)
Vuosi koostuu sisällöllisesti ensimmäisen vuoden tapaan henkilökohtaisen kasvuprosessin dokumentoinnista vuoden aikana sekä vapaamuotoisesta yhteenvedosta ja esittelystä lukuvuoden päätteeksi. (not translated)
Port-folion esitys joulukuussa ja osallistuminen opetuskeroille. (not translated)
Finnish
24.01.2022 - 09.12.2022
03.01.2022 - 01.04.2022
3 cr
21ASO
Minna Putous, Juha Santala
Social Services
Degree Programme in Social Services
TAMK Main Campus
Pass/Fail
Opintojaksoa ei voida lukea hyväksi, eikä suorittaa muilla tavoilla (not translated)
Yhteensä 81 tuntia.
30 tuntia lähiopetus
Itsenäistä 51 tuntia (not translated)
24.01.2022 09.00 - 12.00 opintojen eteneminen, lukkari, Totsu kaikille. A-P: ammatillisen kasvun kuvio, kompetenssit, ops.
Minä kasvattajana /sosiaaliohjaajana
22.02.2022 09.00 - 12.00 suunnitellaan kevään lopetusta. teemana pahuus. Asiakastyön harjoittelu II, välireflektio.
21.03.2022 09.00 - 11.00 Aggressiivisuus asiakassuhteissa
19.04.2022 09.00 - 12.00 Populismi ja demokratia, tulevaisuuden työelämä ja työhyvinvointi
18.05.2022 13.00 - 16.00 Alumni Killi Jokela + norsupallo
31.08.2022 09.00 - 12.00
27.09.2022 09.00 - 12.00 Auttajan varjo
29.11.2022 09.00 - 12.00 Ammatillisen kasvun reflektio (not translated)
Hylätty: Opiskelija Ei osaa
- jäsentää oman identiteetin merkitystä ja sosionomin roolia eettisessä asiakastyössä
- reflektoida toimintaansa eri vaiheissa sekä teorian ja käytännön yhteyksiä asiakastyössä
- arvioida omaa suunnitelmallisuuttaan ja yhteistyökykyisyyttään
- analysoida itseään asiakkaan kohtaajana sekä työyhteisön jäsenenä.
Hyväksytty: Opiskelija
osaa jäsentää oman identiteetin merkitystä ja sosionomin roolia eettisessä asiakastyössä
- osaa reflektoida toimintaansa eri vaiheissa sekä teorian ja käytännön yhteyksiä asiakastyössä
- osaa arvioida omaa suunnitelmallisuuttaan ja yhteistyökykyisyyttään
- osaa analysoida itseään asiakkaan kohtaajana sekä työyhteisön jäsenenä. (not translated)