•   Development of Service Pathways 7H00FF53-3002 20.09.2022-18.11.2022  5 cr  (21YSTK) +-
    Learning outcomes of the course unit
    The student
    - is able to identify the specific needs of social service clients
    - is able to evaluate the functionality and security of different service chains from different perspectives
    - is able to get the capability to develop various customer-oriented service chains
    - is able to write a professional article on the subject within his/her own specific knowledge and gets trained in presentation
    Course contents
    - diversity of social care clients
    - integrations of key care services
    - public, private and third sector actors in service chains
    - multi-professionalism and networking
    - the writing process, logic of an article, how to start, content, and the end
    Assessment criteria
    Satisfactory

    The student

    - is able to retrieve information related to the subject and is able to use national and international sources

    - is able to apply the information he/she has collected at a descriptive level to review current practices and policies

    Good

    The student

    - is able to retrieve evidence-based knowledge from both national and international sources and evaluate sources critically

    - is able to do analysis and synthesis of the topic

    - is able to use the knowledge he/she has acquired and is able to critically evaluate and develop existing policies

    Excellent

    The student

    - is able to retrieve evidence-based knowledge from both national and international sources divercely and evaluate sources critically and to synthesize the data collected

    - is able to do deep analysis and synthesis of the topic

    - is able to critically evaluate existing practices and develop new evidence-based approaches


    Name of lecturer(s)

    Sari Himanen

    Recommended or required reading

    Opintokokonaisuuden aikana Moodlessa jaetut materiaalit ja suositeltava kirjallisuus.
    Opiskelijoiden itsenäisesti hankkima kirjallisuus (not translated)

    Planned learning activities and teaching methods

    Lähi- ja etäopetus / osallistavat luennot, kirjallisuus, yhteistoiminnallinen oppiminen, itsenäinen työskentely, yksilö- ja tiimitehtävät, vertaisarvioinnit sekä välitehtävät. (not translated)

    Assessment methods and criteria

    Yksilö- , pari- ja tiimitehtävät. (not translated)

    Language of instruction

    Finnish

    Timing

    20.09.2022 - 18.11.2022

    Registration

    09.06.2022 - 13.09.2022

    Credits

    5 cr

    Group(s)

    21YSTK

    Teacher(s)

    Merja Kanervisto-Jokinen

    Unit, in charge

    MD in Development and Management of Health Care and Social Services

    Degree programme(s)

    Master's Degree Programme in Management of Health Care and Social Services, Master's Degree Programme in Clinical Expertise and Development

    Office

    TAMK Main Campus

    R&D proportion

    3 cr

    Virtual proportion

    1 cr

    Evaluation scale

    0-5

    Training and labour cooperation

    Oppimistehtävät voi tehdä oman työpaikan tai muun yksikön tarpeesta. (not translated)

    Exam schedule

    Osaamisen varmistaminen yksilö, pari - ja tiimitehtävien kautta. Erillistä tenttiä ei järjestetä. Uusintamahdollisuus hylätyssä osassa. Arvosanan korottaminen tarkoittaa kaikkien opintojaksojen tehtävien korottamista. (not translated)

    Students use of time and load

    Ilmoitetaan Moodlessa (not translated)

    Content periodicity

    Ilmoitetaan Moodlessa (not translated)

    Assessment criteria
    Not approved

    Opiskelija
    - ei kykene hakemaan tietoa aihealueeseen liittyen ja käyttämään kansallisia ja kansainvälisiä lähteitä
    - ei kykene soveltamaan kuvailevalla tasolla keräämäänsä tietoa nykyisten käytäntöjen ja toimintatapojen tarkastelussa
    - ei osallistu opintojaksolle (not translated)

    Satisfactory

    Opiskelija
    - kykenee hakemaan tietoa aihealueeseen liittyen ja käyttämään kansallisia ja kansainvälisiä lähteitä
    - kykenee soveltamaan kuvailevalla tasolla keräämäänsä tietoa nykyisten käytäntöjen ja toimintatapojen tarkastelussa (not translated)

    Good

    Opiskelija
    - kykenee hakemaan näyttöön perustuvaa tietoa sekä kansallisista että kansainvälisistä tiedonlähteistä sekä arvioimaan lähteitä kriittisellä otteella
    - kykenee käyttämään hankkimaansa tietoa nykyisten toimintatapojen kriittisessä arvioinnissa ja kehittämisessä (not translated)

    Excellent

    Opiskelija
    - kykenee hakemaan näyttöön perustuvaa tietoa useista kansallisista ja kansainvälisistä tiedonlähteistä, arvioimaan tutkimuksia kriittisellä otteella ja muodostamaan kerätystä tiedosta synteesin
    - kykenee kriittisesti arvioimaan nykyisiä käytäntöjä ja luomaan uusia näyttöön perustuvia toimintatapoja (not translated)