The student is able to identify and define the basics of the course and solve simple questions
applications that are similar to the tasks being handled.
In addition to the above, the student is able to choose the most suitable one by applying and comparing different options
policy and justify their choices.
In addition to the above, the student has a comprehensive understanding of the course topics and their use
problem solving; and the ability to present, analyze, and justify logically handled issues and methods of solution.
Arttu Lehtonen
Verkon kautta toimitettava materiaali, kirjallisuus- ja muut lähdeviitteet. Tukimateriaalina rakennustietokortiston (RT:n) ohjekortit ja materiaalivalmistajien verkkosivut. (not translated)
lähi- ja etäopetus
ryhmätyöt
esitelmät, vertaisarviointi, yhteistoiminnallinen oppiminen
tentti (not translated)
Finnish
01.01.2022 - 30.04.2022
01.12.2021 - 17.01.2022
5 cr
22RM
Arttu Lehtonen
Construction Site Management
Degree Programme in Construction Site Management
TAMK Main Campus
0-5
Sovitaan opintojakson alussa.
Uusintatenttien ajankohdat sovitaan tarvittaessa erikseen. (not translated)
Lähi- ja etäopetusta + itsenäistä / ryhmätyöskentelyä. (not translated)
Rakennukseen kohdistuvat rasitukset.
Puun ominaisuudet rakennusmateriaalina. Tolpparunkotalon kehitys ja nykyinen tolpparunkotalo. Tehdasvalmisteiset elementti- ja valmistalot.
Tiilen ja kevytbetoniharkkojen ominaisuudet rakennusmateriaalina. Tiili- ja harkkorakenteiset pientalot. Muuraustyön perusteet, limitykset, tiilimitoitus. Rappaus ja tulisijat.
Pientalon yleisimmät perustamistavat.
Pientalon yläpohjat ja vesikatot. Rakenteellinen ryhmittely sekä toimintaperiaatteet.
Lämmöneristeet ja u-arvon määritys. Kosteuden käyttäytymisen periaatteet. (not translated)
Täydentää OPSin mukaisia kriteereitä.
Opiskelijalla on paljon poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on heikkoa.
Opiskelija ei täysin pysty hahmottamaan aiheen perusideoita eikä sen vuoksi pysty täysin soveltamaan oppimaansa käytännön työhön. Harjoitustöissä on paljon puutteita. Kokonaisuudesta näkee, ettei käsiteltyihin asioihin ole paneuduttu. (not translated)
Opiskelija osaa opintojakson toteutussuunnitelmassa käsitellyt asiat tyydyttävästi.
Opiskelijalla on paljon poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on heikkoa.
Opiskelijalla on vaikeuksia hahmottaa aiheen perusideoita ja sen vuoksi opitun soveltaminen käytännön työhön on hankalaa. Harjoitustöissä on puutteita. Kokonaisuudesta näkee, ettei käsiteltyihin asioihin ole paneuduttu. (not translated)
Opiskelija osaa opintojakson toteutussuunnitelmassa käsitellyt asiat hyvin.
Opiskelijalla on vähän poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on hyvä. Työskentely etenee opintojaksolla johdonmukaisesti. Opiskelija hahmottaa opintojakson aiheen perusideat ja osaa soveltaa oppimaansa käytännön työhön sekä on panostanut harjoitustöihin hyvin. (not translated)
Opiskelija osaa opintojakson toteutussuunnitelmassa käsitellyt asiat kiitettävästi.
Opiskelija on osallistunut opetukseen aktiivisesti ja rakentavasti. Opiskelija hahmottaa opintojaksolla opetetut sekä aikaisemmin opitut asiat ja osaa soveltaa oppimaansa käytännön työhön. Opiskelija on tehnyt harjoitustyöt kiitettävästi ja siinä ilmenee varsin vähän puutteita. (not translated)