Satisfactory
Good
Excellent
Mika Jokinen
Kurssikirja:
Menestys syntyy asiakaskokemuksesta: B2B-johtajan opas
Holma, L., Laasio, K., Ruusuvuori, M., Seppä, S. & Tanner, R. 2021.
Saatavana e-kirjana Andor-hakupalvelusta: https://www.ellibslibrary.com/book/9789521443152
Muu suositeltava kirjallisuus:
Kurvinen, Seppä, B2B-markkinoinnin ja myynnin pelikirja, 2016 Kauppakamari
Laine, Myynti on rikki. B-to-B myynnin uusi aika, 2015 Talentum Media
Löytänä - Kortesuo, Asiakaskokemus palvelubisneksestä kokemusbisnekseen 2011, soveltuvin osin (not translated)
Itsenäistä opiskelua
Tiimioppiminen
Luentoja & keskusteluja
Harjoitustyöt ja -tehtävät (not translated)
Yksilötehtävä 0-5 (painotus 40%)
Case (ryhmätehtävä) 0-5 (painotus 60%) (not translated)
Finnish
26.08.2021 - 31.10.2021
19.05.2021 - 23.08.2021
5 cr
19ALIKO
15 - 40
Mika Jokinen, Teppo Yrjönkoski
Business Administration
Degree Programme in Business Administration
TAMK Main Campus
2 cr
3 cr
0-5
Hyväksilukeminen arvioitavan näytön avulla (osaamiseen perustuva). (not translated)
Opintojaksoon sisältyy työelämäyhteistyötä. (not translated)
Ei tenttiä.
Ryhmätehtäviä ei voi uusia. Yksilötehtävän uusintamahdollisuus on 29.10. Tämän jälkeen yksilötehtävän palautuksia ei oteta enää vastaan. (not translated)
Osa kurssilla käytettävistä oppimateriaaleista kansainvälisiä (englanniksi). (not translated)
Opintojakson laajuus 5x27h (not translated)
Ratkaisumyynti arvon ja asiakaskokeuksen näkökulmasta
Asiakkuuksien johtamisen työkalut (kokonaisvaltainen CRM)
Tuotelähtöisestä myynnistä kohti palveluliiketoimintaa (not translated)