•   Customer-oriented Marketing Planning 3H00DZ79-3002 01.01.2022-12.05.2022  10 cr  (20ALITA) +-
    Learning outcomes of the course unit
    The student can execute customer related marketing. He/she knows the methods of marketing research and planning. The student can make small-scale marketing plans. He/she can use the graphic software applications.
    Prerequisites and co-requisites
    1. year studies and Research as a Tool or similar skills and knowledge.
    Course contents
    Customer related marketing
    Research and planning of marketing
    Marketing plan
    Graphic design and basic use of graphic software applications.
    Assessment criteria
    Satisfactory

    Satisfactory

    Good

    Good

    Excellent

    Excellent


    Name of lecturer(s)

    Kirsi Tanner

    Recommended or required reading

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus ilmoitetaan kurssin Moodle alustalla. (not translated)

    Planned learning activities and teaching methods

    tsenäinen opiskelu
    Tiimioppiminen
    Valmennusta (lähi ja etä) (not translated)

    Assessment methods and criteria

    Ryhmätehtävä: Markkinointitutkimus arvioidaan asteikolla 0-5 (40%)
    Ryhmätehtävä: Markkinointisuunnitelma arvioidaan asteikolla 0-5 (40%)
    Yksilötehtävä: Asiakaskokemuksen johtaminen asteikolla 0-5 (20%)
    Graafisen viestinnän tehtävät arvioidaan Hyv/Hyl (not translated)

    Language of instruction

    Finnish

    Timing

    01.01.2022 - 12.05.2022

    Registration

    24.11.2021 - 05.01.2022

    Credits

    10 cr

    Group(s)

    20ALITA

    Seats

    15 - 40

    Teacher(s)

    Carita Forsgren, Mika Jokinen, Kirsi Tanner, Tuomo Joronen

    Unit, in charge

    Business Administration

    Degree programme(s)

    Degree Programme in Business Administration

    Office

    TAMK Main Campus

    R&D proportion

    7 cr

    Evaluation scale

    0-5

    Completion alternatives

    Vaihtoehtoista suoritustapaa ei ole, kurssi suoritetaan yksilö- ja ryhmätehtävillä kurssisuunnitelman mukaisesti. (not translated)

    Training and labour cooperation

    Toteutuksen aikana tehdään työelämäyhteistyötä. Opiskelijat (tiimit) tekevät mm. markkinointitutkimuksen ja markkinointisuunnitelman hankkimalleen toimeksiantajalle. (not translated)

    Exam schedule

    Ei tenttiä. (not translated)

    Students use of time and load

    10x27h = 270 tuntia
    Arviolta noin 90% ajankäytöstä kuluu itsenäiseen opiskeluun ja tiimioppimiseen. Noin 10% etävalmennukseen/lähiopetukseen. (not translated)

    Content periodicity

    Markkinointitutkimus 4 op, 40%
    Markkinointisuunnitelma 3 op, 40%
    Asikaskokemuksen johtaminen 1 op, 20%
    Graafinen viestintä 2 op, 0% (not translated)