HYVÄKSYTTY
Opettajaopiskelija
- yhdistää teoreettista tietoa omiin kokemuksiinsa ja havaintoihinsa
- reflektoi omaa toimintaansa, kokemuksiaan ja havaintojaan ja arvioi niiden vaikutusta tietämiseensä ja osaamiseensa
- osallistuu aktiivisesti ryhmän oppimisprosessiin jakamalla asiantuntijuuttaan, hakemalla tietoa ja luomalla kollaboratiivisesti tietoa niin verkossa kuin kontaktitapaamisissa
- analysoi ja arvioi oppimistuloksia ja tehtyjä valintoja.
HYLÄTTY
Mikäli opettajaopiskelija ei ole saavuttanut osaamistavoitteita eikä ole täydentänyt osaamistaan sovitulla tavalla, opintojakso arvioidaan hylätyksi.
(Opintokokonaisuus arvioidaan suhteessa opintokokonaisuuden tavoitteisiin. Opintojakso arvioidaan suhteessa opintojakson tavoitteisiin. Opintokokonaisuuden/opintojakson itsearvioinnissa käytetään opetussuunnitelman kolmiportaista arviointikriteeristöä: kuvaileva osaaminen, soveltava osaaminen ja integroitunut osaaminen.) (not translated)
Jori Leskelä
Moodlessa annettu suositeltu kirjallisuus ja opiskelijoiden oma tiedonhaku (not translated)
Tietoiskut, introluennot, videoluennot
Itsenäinen ja pienryhmissä tapahtuva tiedonhankinta ja tiedon jakaminen
Yhteisöllinen tiedonrakentelu ja yhteiskirjoittaminen verkossa ja kasvokkkain
Tutkiva oppiminen (tutkiva ote)
Opiskelijoiden omat opetustuokiot
Opitun soveltaminen samanaikaisessa harjoittelussa ja omassa opetustyössä
Portfolio (not translated)
Itsearviointi, vertaisarviointi ja opettajan arviointi sekä TAOKin ohjaavan opettajan arviointi (not translated)
Finnish
01.08.2020 - 31.12.2021
01.07.2020 - 31.12.2021
5 cr
20SEKE
Mikko Turunen, Jori Leskelä
BYOD. Oma kannettava tietokone tai tabletti aina mukana kontaktipäivissä (not translated)
Professional Teacher Education
Professional Teacher Education
TAMK Main Campus
Pass/Fail
Osaamisen tunnistamisen ja tunnustamisen kautta (not translated)
Oj liittyy läheisesti Opetus- ja ohjaamisharjoittelu -oj:oon. (not translated)
Ei tenttejä. (not translated)
Mahdollisuuksien tarjoutuessa käytetään hyväksi yhteistyötä kv-yhteistyökumppaneiden kanssa. (not translated)
10 x 27 h = 270 h, josta kontaktiopetusta noin 56 h. Kontaktiopetukseen limittyy osittain muidenkin opintojaksojen opetusta. (not translated)
(Jaksotus ilmenee Moodlesta)
Konstruktivistisesti linjakas opetuksen suunnittelu
Osaamisperustainen/-perusteinen OPS (kantava teema)
Opetusmenetelmät
Opetusteknologia (kantava teema)
Arviointimenetelmät
Arviointikriteerit
Palaute, itsearvointi ja itseohjautuvuuteen ohjaaminen
Opetuksen eettiset periaatteet (kantava teema) (not translated)
Hyväksytty: Opettajaopiskelija ...
yhdistaa teoreettista tietoa omiin kokemuksiinsa ja havaintoihinsa
reflektoi omaa toimintaansa, kokemuksiaan ja havaintojaan ja arvioi niiden vaikutusta tietämiseensä ja osaamiseensa
osallistuu aktiivisesti ryhmän oppimisprosessiinjakamalla asiantuntijuuttaan, hakemalla tietoa ja luomalla kollaboratiivisesti tietoa niin verkossa kuin kontaktitapaamisissa
analysoi ja arvioi oppimistuloksia ja tehtyjä valintoja.
Hylätty: Mikäli opettajaopiskelija ei ole saavuttanut osaamistavoitteita eikä ole täydentänyt osaamistaan sovitulla tavalla, opintojakso arvioidaan hylätyksi. (not translated)