Tytti Kaitala
Kerrotaan opintojakson alussa.
Lähiopetus
Kollektiivinen oppiminen
Itseopiskelu
Aktiivisuus ja läsnäolot luennoilla
Harjoitustehtävät
Tentti
Läsnäolovaatimus luennoilla 60%. Hylkäys, jos poissaoloja yli 50%.
Suomi
02.09.2019 - 31.12.2019
02.07.2019 - 11.09.2019
3 op
16I311
Tytti Kaitala
Opintojaksolla on käytössä Tabula
Rakennus- ja yhdyskuntatekniikan koulutus
Rakennus- ja yhdyskuntatekniikan tutkinto-ohjelma, vuosina 2014-2018 aloittaneet
TAMK Pääkampus
0-5
Ei ole
Mahdollisuuksien mukaan, informoidaan opintojakson aikana
Sovitaan opintojakson alussa ja merkitään Tabulan aikatauluun.
Perustuu Suomen lainsäädäntöön.
Opiskelijan työkuorma on 27 h / op.
Ikkunat, ovet, ala-/sisäkatot, portaat, palomääräykset, rakennusselostus, kiintokalusteet.
Opiskelijalla on paljon poissaoloja, jolloin oma osuus ryhmätyöstä jää vähäiseksi. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on heikkoa.
Opiskelijalla on vaikeuksia hahmottaa aiheen perusideoita ja sen vuoksi opitun soveltaminen käytännön työhön on hankalaa. Harjoitustehtävissä perustelut ovat haparoivia ja puutteita ilmenee aikaisemmin opitun tiedon osalta.
Opiskelijalla on vähän poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä (ryhmätyössä) on hyvä. Työskentely etenee opintojaksolla johdonmukaisesti. Opiskelija hahmottaa opintojakson aiheen perusideat ja osaa soveltaa oppimaansa käytännön työhön sekä osaa selittää ammattimaisesti harjoitustöissä tehtyjen valintojen syyt ja seuraukset.
Opiskelija on osallistunut opetukseen ja ryhmätyöhön aktiivisesti ja rakentavasti. Opiskelija hahmottaa opintojaksolla opetetut sekä aikaisemmin opitut asiat ja osaa soveltaa oppimaansa monipuolisesti ja luovasti käytännön työhön. Opiskelija osaa selittää ja perustella asiantuntevasti ja ammattimaisesti harjoitustöissä tehtyjen valintojen syyt ja seuraukset.
Opiskelijalla on paljon poissaoloja, jolloin ryhmätyö ei onnistu. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on heikkoa.
Opiskelija ei pysty hahmottamaan aiheen perusideoita eikä sen vuoksi kykene soveltamaan oppimaansa käytännön työhön. Kokonaisuudesta näkee, ettei käsiteltyihin asioihin ole lainkaan paneuduttu.